طنین فریاد بصیرت انقلابی از دیار علویان؛

راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت حرکات هنجارشکنانه

تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۶۴۷۵۸
مردم انقلابی و شهیدپرور استان مازندران پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهیپمایی کردند.
۰
plusresetminus
راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت حرکات هنجارشکنانه
به گزارش بلاغ، در پی هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، شعائر اهل بیت همچنین تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران مردم شهرهای مازندران با حضور در تجمع و راهپیمایی، شعارهایی علیه اغتشاشگران سر دادند.

از روز گذشته فراخوان‌هایی از سوی مردم انقلابی شهرهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و مردم این شهرها با تجمع در محل اغتشاشات شب‌های گذشته این اقدامات حرمتشکنانه و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

با توجه به حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، راهپیمایی محکومیت این حرکات مذبوحانه هم‌زمان با سراسر کشور در شهرهای مازندران برگزار شد.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه یکم مهرماه سال ۱۴۰۱ بعد از اقامه نماز سیاسی- عبادی جمعه در نقاط مختلف استان برگزار شد  و این حرکت خودجوش در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی صورت گرفته است.

مردم مازندران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون " نابودی فتنه گر شعار ملت ماست"، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، " مرگ بر آمریکا"؛ " مرگ بر اسراییل"، " مرگ بر انگلیس"، " مرگ بر ضدولایت فقیه" ، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد" و... انزجار خود را به اقدامات آشوبگرانه و توطئه آمیز دشمنان و آشوب گری ها در کشور نشان دادند.

مردم همچنین با سردادن شعارهایی همچون " نیروی انتظامی تشکر، تشکر" از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند.

این مراسم در مرکز استان از مصلای امام خمینی (ره) به سمت خیابان ۱۸ دی و میدان ساعت ساری برگزار شد.

نمازگزاران مازندرانی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق و نیروی انتظامی حمایت حمایت و نیروی انتظامی تشکر و تشکر، حمایت خود  را از تلاش‌های کارکنان فراجا اعلام داشتند.

نمازگزاران دیگر شهرهای مازندران پس از برپایی نمازجمعه با حضور دشمن شکن در راهپیمایی ویژه‌ای ضمن محکوم ساختن اقدامات اغتشاشگران در روزهای اخیر، حمایت خود را از نیروی انتظامی در ایجاد و برقراری نظم و امنیت در کشور اعلام کردند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
asea
مرگ بر دشمنان نظام
مرگ بر امریکا و اسرائیل
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر آشوبگران
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷