این روزها در فضای مجازی غوغایی است که تشخیص حق از باطل را برای به‌خصوص جوانان و نوجوانان دشوار کرده است، اما دو مطلب ذیل، مهم و درخور تأمل و توجه است که نظر شما خواننده عزیز را به مطالعه آنها جلب می‌کنیم. هشدار فوری!
۳
plusresetminus
دو مطلب مهم امروزی برای عموم بویژه پدر و مادرها/ رابطه ماجرای مهسا امینی با  مثلث شوم ترکیه و اسرائیل و آذربایجان
به گزارش بلاغ؛ خواندن این متن از نان شب هم واجب تر است.
 
▪️ شهروند محترمی که این متن را مطالعه می‌کنید! الان که من دارم با شما صحبت میکنم یک اتفاق  تاریخی فوق العاده خطرناک در حال رخ دادن است؛ متن را تا آخر بخوانید و برای همگان ارسال کنید.
 
▪️ ترکیه، اسرائیل و آذربایجان با اتحاد و همکاری هم در حال تغییر مرزهای شمال غرب کشور ایران هستند یعنی نوار مرزی زنگه زور .  اگر نوار مرزی زنگه زور از کنترل ایران و ارمنستان خارج شود ارتباط ایران با اروپا برای همیشه قطع خواهد شد.
 
▪️ چنانچه مثلث شوم ترکیه و اسرائیل و آذربایجان بتواند منطقه زنگه زور را تصرف کنند ناتو رسماً
وارد دریای خزر میشود و  پروژه از قبل طراحی شده درگیری ایران با ناتو و  تجزیه کشور استارت خواهد خورد. 
 
▪️ داستان مهسا امینی هم در راستای همین پروژه شوم طراحی گردیده است،، مهسا امینی را خود محور شرارت علم کرد خودشان کشتند و خودشان هم خونخواه او شدند.  لب کلام را عرض کنم:  نقشه ترور مهسا امینی بخاطر این بود که تمام نیروی های سپاه و ارتش را درگیر اغتشاشات داخلی بکنند و پروژه صهیونیستی جدایی  منطقه زنگه زور را آغاز نمایند.
 
▪️ متاسفانه تا الان نقشه طبق میل دشمن پیش رفته است.  سپاه و ارتش بخاطر مقابله با اراذل و اوباش و گروهک های تروریستی تمام پتانسیل و امکانات خود را وارد شهرها کرده اند اگر جنگ خارجی علیه ایران تحمیل  شود شک نکنید تجزیه ایران حتمی است چرا که نیروی های نظامی یک کشور نمیتوانند همزمان در چند حبهه درگیر شوند،  اصلاً نیرویی برای مرز باقی نمانده تا بخواهند از کیان مملکت دفاع کنند . تجزیه طلبان کورد از غرب،  پان تورکها در تبریز،  گروهک الاحوازیه در اهواز،  تکفیری‌های تحت حمایت عربستان سعودی در سیستان، کوروش پرستان در مرکز و  ..‌ همگی علم استقلال و جدایی از ایران را بلند کرده اند. آیا صدای زوزه گرگ ها و کفتارها را نمی شنوید؟!
 
▪️ متاسفانه در کنار مثلث شوم ترکیه و اسرائیل و آذربایجان یک ضلع خطرناک دیگری بنام جدایی طالبان کرد وجود دارد( پان کردیسم ) که مزدوران خود را وارد شهرهای ایران کرده است.  امروز بیشتر قتل عام‌های خیابانی توسط همین گروهک پلید تروریستی انجام میشود( گروهک پژاک و کومله ) لذا در این برهه فوق حساس کشور به بصیرت و درایت من و شما نیاز مبرم دارد‌. جنایات و نقشه های شوم این خناسان را رسانه ای کنیم.  پان کوردیست ها هیچگاه عاشق چشم و ابروی ما ایرانی ها نبوده اند. پرچم مخصوص خود را دارند، اقلیم خاص خود را دارند شاید به زبان نیاورند اما ایرانی جماعت را انسان حساب نمیکنند. ( حساب کوردهای شریف وطن پرست از این بربرها جداست )
 
▪️ متاسفانه فضای مجازی توسط دشمن مدیریت میشود، اخبار سراسر دروغ به شدت به بدنه جامعه تزریق شده مردم چون قدرت تجزیه و تحلیل ندارند اخبار ضد انقلاب و ایران ستیزان  را به راحتی باور میکنند در واقع اکنون خود مردم ایران که علی القاعده می بایستی مدافع وطن باشند دقیقاً دارند نقش پیاده نظام دشمن را بازی می‌کنند چرا که در بازی رسانه‌ای دشمنان شستشوی مغزی شده اند.  سناریوی مهسا امینی بسیار هوشمندانه مردم ما را شستشوی مغزی داد . ما در جنگ نرم رسانه ای شکست خورده ایم چیزی که اکنون وظیفه من و شماست حفظ کشور از خطر تجزیه است باید روشنگری کرد باید فریب خوردگان وطنی را آگاه کرد.  براستی چه شده است که آمریکا و اروپایی که پلیسش به راحتی ۱۵ گلوله به شکم زن باردار شلیک می‌کنند مدافع زن ایرانی شده است؟!  دفاع از حقوق زن اسم رمز عملیات اردوگاه دشمن است. کدام زن؟ کدام حقوق؟ مگر در غرب وحشی حقوق بشری وجود دارد تا در ایران هم رعایت بشود؟!! 
▪️ دوست عزیز ! مهسا امینی بهانه است فروپاشی و تجزیه ایران نشانه است ابعاد این طرح پیچیده صهیونیستی را برای دوستان و آشنایان تبیین کنیم،  بخدا سوگند سکوت در قبال این هجمه ترکیبی علیه ایران گناه نابخشودنی است، مملکت توسط ایادی استکبار تکه تکه شود آیندگان ما را نخواهند بخشید کما اینکه نسل امروز ما شاهان بی کفایت قاجار و پهلوی را بخاطر جدایی ۱۲ منطقه از ایران ( از جمله بحرین ) نخواهند بخشید.
 
▪️ یادمان باشد عبادت همیشه نماز و روزه و زیارت نیست، روشنگری هم عبادت است، یک فریب خورده ای که اموال عمومی را به آتش میکشد توجیه کردن عبادت است، بیدار کردن اونی که بخاطر تحریک شبکه ایران اینتر نشنال و BBC و صدای آمریکا و من و تو قرآن و مساجد را به آتش میکشد عبادت است.
سلام و درود خدا بر اهل بصیرت .

 و اما مطلب دوم با عنوان: هشدار امنیتی
خانواده ها از حضور فرزندان خود در اعتراضات غیرقانونی، به شدت منع کنند
منافقین خلق و ضدانقلاب میان معترضان نفوذ کرده اند و در فرصت مناسب می خواهند سناریو کشته سازی بین مردم معترض و نیروهای امنیتی مستقر، اجرا کنند. سناریو آنها به این صورت است که، در میان جمعیت معترض یک تیم پنج نفره مسلح به صورت مخفیانه حضور دارند و در اطراف مستقر می شوند و در فرصت مناسب به سمت معترضین و یا مردم عادی که در حال تماشا هستند، با اسلحه شلیک می کنند و افراد را کشته و همزمان فریاد می زنند که نیروهای امنیتی شلیک کردند!!! سناریو دیگر این است که از میان معترضین به سمت نیروهای امنیتی شلیک می کنند و افرادی را کشته یا زخمی کنند.

خانواده هایی که فرزندان آنها دانسته یا ندانسته در اعتراضات و اغتشاشات شرکت می کنند، بدانند که در این موقعیت حساس در منطقه، دشمنان ایران و ایرانی در پی سناریو کشته سازی مردم و نیروهای امنیتی هستند، لذا هشدار جدی به خانواده ها، به پدر و مادرها می دهیم که مانع حضور فرزندانشان در اغتشاشات و اعتراضات غیرقانونی باشند تا قربانی سناریو کشته سازی دشمنان و مزدوران دشمن نشوند.

تمامی کسانی که در اغتشاشات شرکت می کنند، بدانند که توسط نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی رصد می شوند، حتی اگر چهره خود را مخفی نگه بدارند، به راحتی توسط نیروهای اطلاعاتی حاضر در صحنه و همچنین توسط گزارشات مردمی و نزدیکان‌شان به ستادهای خبری نهادهای اطلاعاتی، قابل شناسایی هستند و خود و اطرافیان آنها زیر ذره‌بین نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواهند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷