کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک بسیجی در قزوین به دست اغتشاشگران شهید شد

31 شهريور 1401 ساعت 18:54

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: عباس خالقی از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان شب گذشته بر اثر شلیک گلوله توسط اغتشاشگران و اراذل و اوباش به شهادت رسید.


به گزارش بلاغ، شب گذشته با فراخوان گروه‌های ضد انقلاب از حدود ساعت 6 بعدازظهر تجمعاتی از سوی اغتشاشگران و هرج‌ومرج‌طلبان در نقاط مختلف استان قزوین برگزار شد.

متأسفانه این تجمعات در برخی نقاط استان مانند شهر تاکستان به خشونت هم کشیده شد که در نتیجه این خشونت‌ها یکی از بسیجیان جوان و 24 ساله تاکستانی که متأهل و صاحب یک فرزند بود، در درگیری با اراذل و اوباش اغتشاشگر و عناصر گروهک‌های منافق به شهادت رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این باره اظهار داشت: عباس خالقی فرزند تیمور علی جوان از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان شب گذشته بر اثر شلیک گلوله توسط اغتشاشگران و اراذل و اوباش به شهادت رسید.

اما در پی این اغتشاشات رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب قزوین پیام‌هایی هشدارآمیز خطاب به اغتشاشگران و افراد فریب‌خورده‌ای که با آنها همراه شدند، منتشر کردند.

دادستان قزوین در پیامی که روابط عمومی دادگستری کل استان منتشر کرد، گفت: متاسفانه تعدادی از جوانان فریب تبلیغات و فراخوان دشمنان همیشگی جمهوری اسلامی ایران را خورده و با بی توجهی به قوانین موجود کشور شب گذشته در شهر قزوین به برهم زدن نظم و امنیت، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی و درگیری با نیروی انتظامی پرداختند.

حسین رجبی اضافه کرد: در اعتراضات شب گذشته تعدادی اغتشاشگر که با آتش زدن اموال عمومی، قصد ایجاد ناامنی جامعه را داشتند، دستگیر و با صدور قرار موقت، بازداشت و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: افرادی که در درگیری‌های شب گذشته دستگیر شدند نوجوانان و جوانانی بودند که فریب دشمنان را خورده اند اما طبق قوانین جاری کشور و درخواست های متعدد شهروندان و کسبه، ما موظف به برخورد با مخلان امنیت جامعه هستیم.

رجبی تصریح کرد: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جامعه جداست اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در جامعه تبعات جدی برای آنها خواهد داشت. ما اجازه نخواهیم داد عده معدودی با ایجاد هرج و مرج در جامعه و سوء استفاده از احساسات مردم، باعث ناامنی در جامعه شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین هم در پیامی جداگانه گفت: عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند. مردم فریب این افراد را نخورند و از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند.

علی شعبانی افزود: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد. در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می شود و برخورد ما با آنها سخت و قاطع خواهد بود.

وی ادامه داد: قاطبه افراد دستگیر شده، متأسفانه فریب خورده اند و به والدین توصیه می کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات، جلوگیری کنند. دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف برای آنها بهانه است و نباید جوانان فریب آنها را بخورند.

به گزارش تسنیم، شامگاه سه‌شنبه هم اغتشاشگران با تجمع در نقاطی از شهر قزوین به ویژه خیابان خیام و میدان عدل مینی‌بوس نیروی انتظامی و چند خودروی شخصی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 464737

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464737/یک-بسیجی-قزوین-دست-اغتشاشگران-شهید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com