تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۶۴۷۲۵
معاون عمرانی استاندار مازندران با انتقاد از عملکرد برخی شهرداری‌های استان در زمینه تامین زیرساخت‌های ایمنی و کنترل ترافیک، گفت: دفاتر امور شهری و فنی استانداری متولی پیگیری این مساله هستند و باید به صورت جدی نیازهای ضروری مدیریت ترافیک را از شهرداری ها مطالبه کنند.
۰
plusresetminus
عملکرد برخی شهرداری‌ها در تامین زیرساخت‌های کنترل ترافیک رضایت‌بخش نیست
به گزارش بلاغ؛ رضا علیخانی در نشست شورای راهبردی کمیته تصادفات استان مازندران با انتقاد از عملکرد برخی شهرداری‌های استان در زمینه تامین زیرساخت‌های ایمنی و کنترل ترافیک، اظهار کرد: دفاتر امور شهری و فنی استانداری متولی پیگیری این مساله هستند و باید به صورت جدی نیازهای ضروری مدیریت ترافیک را از شهرداری ها مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه مدیریت ترافیک همه دستگاه ها باید در کنار پلیس راه مسئولیت بپذیرند، افزود: برای وظایف شهرداری ها در این حوزه باید جدول زمان بندی تعیین و براساس گزارش ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: فرمانداران و شهرداران و دستگاه های ذیربط مصوبات وزارت کشور را به صورت تفصیلی و با تدوین شرح وظایف مورد توجه قرار دهند.

این مسئول با اشاره به آغاز سال تحصیلی و قرار گیری مازندران در شرایط ترافیکی پرحجم تاکید کرد: باید تصمیمات راهگشا جهت مدیریت ترافیک از سوی آموزش و پرورش و پلیس و دیگر دستگاه ها اتخاذ و عملیاتی شود.

علیخانی گفت: شاخص های مورد انتظار هم نسبت به مطالبه گری، پیگیری و کنترل و نظارت در زمینه حمل و نقل مدارس به دستگاه ها ابلاغ و بر مبنای آن گزارشی مدون جهت نظارت تهیه شود.

وی افزود: همچنین دفتر شهری انتطارات و نکاتی که از شهرداری ها در خصوص دوربین ها و سرعت گیرها مدنظر دارند را  در کمترین زمان ممکن ابلاغ و مطالبه کنند و به صورت زمان بندی مشخص گزارش ماهانه تهیه و روند پیشرفت نیز به صورت قطعی هر سه ماه در اختیار دفتر امور عمرانی قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران متذکر شد: برای طرح پاییزه و زمستانه جهت مقابله با سرما، بارش و یخبندان هماهنگی لازم را با دستگاه های بالادستی و پایین دستی و همجوار انجام داده و برای آمادگی و تهیه تجهیزات و سرویس های مورد نیاز مهیا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما