تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۶۴۷۲۲
کاووسیان زاده، موبد زرتشتیان گفت:پرچم جمهوری اسلامی ایران اصالت، آبرو و مایه عزت و افتخار تمامی ایرانی ها در سراسر جهان است.
۰
plusresetminus
پرچم ایران اصالت و آبروی کشور است/ ملت آریایی اهل توهین و چند دستگی کشور نیست
به گزارش بلاغ، رستم کاووسیان زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با محکوم کردن اقدام عده ای از افراد در توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هزاران سال پدران و اجداد ما تلاش و کوشش کردند تا یکپارچگی کشور عزیزمان حفظ شود و واقعا جای تعجب است که چگونه یک ایرانی که خون آریایی در وجودش هست می تواند به پرچم کشور خودش توهین کند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک زرتشتی در زمان دفاع مقدس دوشادوش دیگر هموطنانم برای حفظ مرزها و تمامیت کشورم جنگدیدم و جانم را گذاشتم تا این کشور و پرچم حفظ شود و واقعا در چند روز اخیر از دیدن برخی توهین ها به پرچم کشورم بسیار ناراحت شدم.

این موبد زرتشتیان با اشاره به اینکه پرچم زیبای کشورمان اصالت، آبرو و مایه افتخار و عزت تمام ایرانی ها است و اگر فردی ایرانی باشد در هرکجای این دنیا که قرار داشته باشد از دیدن توهین به پرچم ایران ناراحت خواهد شد تصریح کرد: این پرچم خار چشم کشورهای غربی و مستکبرین عالم شده زیرا مردمانش از تحریم ها و فشارهای اقتصادی سربلند خارج شدند و نگذاشتند استقلال و آزادی این کشور تحت اهداف پلید مستکبرین قرار بگیرد.

کاووسیان زاده در ادامه با تاکید بر اینکه این اقدامات و تفرقه افکنی ها به حیثیت و قدرت چانه زنی مسئولان کشور آسیب وارد خواهد کرد عنوان داشت: ورزشکاران و هنرمندان واقعی کشور با لباس و عنوانی که منقش به پرچم کشورمان است در عرصه های بین المللی در میدان حاضر می شوند طبیعتا وقتی در داخل کشور این پرچم توهین شود در میادین خارجی هم مشکلاتی برای فعالیت این افراد ایجاد خواهد شد.

این موبد زرتشتیان با بیان اینکه یکپارچگی کشور یکی از رموز موفقیت و سربلندی کشورمان بوده خاطرنشان کرد: کرد و ترک و لر و عرب و بلوچ، زرتشتی و یهودی، مسیحی و مسلمان در کنار هم شده ایم ملت ایران و این یکپارچگی برایمان ارزش دارد و این چنین کلید واژه های تفرقه افکانه هیچ جایی در ادبیات آریایی ها ندارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما