تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۶۴۷۱۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما در مقابل فتنه‌ها، جنگ‌ها ترورها مقتدر ایستادیم ولی غرب غارتگر، خود درمانده است، به خودمان ببالیم که آنقدر قوی هستیم که غرب در مقابل چاره ای جز تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی ندارد.
۰
plusresetminus
مقابل فتنه‌ها و جنگ‌ ترورها با اقتدار ایستاده‌ایم/خدمت به ملت تنها دغدغه دولت سیزدهم
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا ساری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کردند: مجاهدان دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مجهز ایستادند و امنیت، استقلال و آزادی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند‌.

وی افزود: رزمندگان مازندرانی بسیج شده بودند تا به دولت کمک کنند، تمام استان پای کار آمدند، یکی از برجستگی‌های مردم مازندران حضور باکیفیت در میدان اصلی جنگ بود، این استان ولایتمدار و ولایت‌پرور است.

محمدی لائینی ضمن تقدیر از رزمندگان و ایثارگران مازندران، یادآور شد: این عزیزان در مقیاس کشوری عمل کردند، برگزاری این همایش فرصتی برای بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری است، گرچه خاطره‌ها از یک طرف ناراحت‌کننده است اما از طرفی دیگر غرورآفرین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مصائب نباید ما را از حماسه‌هایی که آفریدیم غافل کند، حماسه خدمتی که دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه آفرید عزت را به دنبال داشت، امروز رئیس در سازمان ملل دیدارهای مختلفی با سران کشورهای دیگر را در حال انجام دارد در حالیکه غرب خودش درگیر معضلات فراوانی است، زمستان پیش رو را بسیار بحرانی پیش بینی کرده‌اند.

وی یادآور شد: ما در مقابل فتنه‌ها، جنگ‌ها ترورها مقتدر ایستادیم ولی غرب  غارتگر، خود درمانده است، به خودمان ببالیم که آنقدر قوی هستیم که غرب در مقابل چاره ای جز تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی ندارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه خدای بزرگ از وعده خود نه پشیمان می‌شود و نه عقب نشینی می‌کند، گفت: کمک و یاری خدا هست، اگر همواره پای انقلاب باشیم و اعتماد بنفس خود را حفظ کرده و حول محور ولایت وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم، مدیران ما جهادی خدمت کنند افق پیش رو کاملا روشن خواهد بود و آینده امیدوارکننده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما