تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۶۴۷۱۵
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خانه‌های شهدا را کانون‌های اصلی مجاهدپروری دانست و گفت: حضور در منازل شهدا به ما درس ایثارگری، صداقت و خدمت رسانی می دهد.
۰
plusresetminus
حضور در بین خانواده‌های شهدا درس ایثارگری و خدمت‌رسانی به مسئولان می‌دهد
به گزارش بلاغ، محمود پاکدل در دیدار با 6 خانواده شهید در ساری اظهار کرد: خانه‌های شهدا کانون‌های اصلی مجاهدپروری است که توانستند در عرصه هشت سال دفاع مقدس برای کشور ایمن بخشی ایجاد کردند.

پاکدل افزود: این رزمایش طرح تحولی و نو است که برای اولین بار در استان شهید پرور مازندران اتفاق افتاد، باید از استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه کربلا، نماینده ولی فقیه و سایر ادارات و نهادها که در برگزاری این رزمایش بزرگ نقش بسزایی ایفا کردند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

این مسئول افزود: حسب دستور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رزمایش شرکت کردم، باید دغدغه ها و مشکلات خانوادهای معظم شهدا و همچنین یک فرهنگ سازی در راستای اشاعه و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شکل بگیرد.

پاکدل اضافه کرد: حضور در منازل شهدا و دیدار با خانوادهای عزیز آنان انگیزه و روحیه کار کردن را بالا می برد، ما به خانوادهای شهدا نیاز داریم و امروز دعای خیر این عزیزان است که در گره گشایی مشکلات به کمک ما می آید.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) گفت: ما باید قدردان و سپاسگزار این خانوادهای گرانقدر باشیم که فرزندان عزیزشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

این مسئول اظهار کرد: امروز باید یاد و خاطره کسانی را که در دفاع از حرم آل ا...، امنیت و سلامت در طول این 40 سال جان شان را فدا کردند، گرامی بداریم و فرهنگ آنان را که همانا فرهنگ عاشورایی و امام حسین ( ع ) است در راستای گام دوم انقلاب به نسل های بعدی منتقل شود.

پاکدل با اشاره به هدف این رزمایش، گفت: همواره شاهدیم کسانی که در این دیدارها توانستند به بخشی از مشکلات خانوادهای شهدا واقف شوند، در حل آن نیز موثر واقع شدند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امروز از 10 هزار و 400 شهید گرانقدر این استان در قالب طرح سپاس دیدار و مورد تفقد قرار می گیرند، حضور در منازل شهدا به ما درس ایثارگری، صداقت و خدمت رسانی می دهد.

پاکدل به حدیث قدسی که خداوند به آن اشاره دارد، عنوان کرد: خداوند متعال فرموده است، من نائب شهید در خانه اش هستم هر کس رضایت آنان را فراهم کند رضایت من را بدست آورده است و هرکس آنان را دل شکسته کند دل من را شکسته است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز اظهار کرد: هزار و ۲۲۵ تیم با اعضای ۶ تا هشت نفره در 22 شهرستان در سطح استان مازندران توسط مدیران دستگاه ها و ادارات، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و روسای بنیاد از خانوادهای معظم شهدا دیدار به عمل می آورند.

سعید کهن سال گفت: حضور در منازل شهدا یک فضای معنوی برای انسان ایجاد می کند و منجر به درک معرفت از سیره و فرهنگ شهدا می شود.

وی یادآور شد: ما تا ابد خود را مدیون خون شهدا می دانیم، عزت و امنیت ما مرهون فداکاری ،رشادت و از خود گذشتگی شهیدان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷