رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 4 روزه در در محورهای مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۶۴۷۱۰
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور تا روز شنبه ۲ مهر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی 4 روزه در در محورهای مازندران
محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۲ مهر ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز  تا ساعت ۶ روز شنبه ۲ مهر از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی بیان کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به طور مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های از محور هراز ممنوع می‌باشد.

هاشمی گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰