کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف توزیع عادلانه؛

بیستمین شعبه شرکت "کیمیا اسپیدی" در مازندران افتتاح شد

29 شهريور 1401 ساعت 20:58

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، از افتتاح بیستمین شعبه شرکت "کیمیا اسپیدی" زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان در کشور خبر داد و گفت: ما با هدف توزیع عادلانه روغن و توزیع روغن با قیمت مصوب و با کیفیت مطلوب به دست مشتریان اقدام به راه اندازی این شعبه کردیم.


 به گزارش بلاغ؛ احمد هاشمی مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه مازندران از افتتاح بیستمین شعبه شرکت "کیمیا اسپیدی" زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان در کشور خبر داد و گفت: شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان که بزرگ‌ترین شرکت پخش و توزیع عادلانه محصولات اسپیدی است؛ اکنون ۱۷ هزار مشتری در سراسر کشور دارد که از این تعداد، نزدیک به ۱۱ هزار مشتری، خرید ثابت دارند.

وی افزود: تاکنون نمایندگی‌های شرکت توزیع کیمیا اسپیدی در تهران، البرز، گلستان، همدان، اردبیل، خراسان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، مرکزی، سمنان، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، یزد، کهکیلویه و بویراحمد و مازندران راه‌اندازی شده است و به زودی شعب سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌شرقی و لرستان  نیز به جمع این نمایندگی‌ها می‌پیوندند.
 
 مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال‌جاری ۱۵ هزار میلیارد ریال فروش محصول داشتیم که رکورد شهریورماه، فروش بیش از ۹ هزار تن انواع محصولات روان‌کار نفت سپاهان بوده است.
 
هاشمی ادامه داد: ما با هدف توزیع عادلانه روغن و توزیع روغن با قیمت مصوب و با کیفیت مطلوب به دست مشتریان اقدام به راه اندازی این شعبه کردیم.

وی عنوان کرد: قطعا راه اندازی این شعبه مشکلات و محدودیت‌های موجود رد بازار مازندران رامرتفع خواهد کرد و نیت ما برطرف کردن التهابات بازار روغن در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، گفت: برای راه اندازی این شعبه بیش از 7 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که قطعا این میزان سرمایه گذاری در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

هاشمی تاکید کرد: در بدو کار برای 12 نفر ایجاد اشتغال شده است که قطعا در ماه‌های آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد.

وی اعلام کرد: جلوگیری از قاچاق و احتکار روغن موتور، سیاست اصلی ما است و به همین علت با افتتاح شعبه در پی توزیع مستقیم روغن به اتوسرویس‌ها هستیم تا از هرگونه تقلب در بازار جلوگیزی کنیم.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، تصریح کرد: کشورهای cis  قطعا بازار مطلوبی برای صادرات خواهد بود که در حال مطالعه بازار این کشورها هستیم و قطعا بازار این کشورها مورد هذف ما قرار دارد و در حال بررسی بازار این کشورها هستیم تا با تولید روغن‌های خاص به این بازارها راه پیدا کنیم.

هاشمی متذکر شد: قطعا اگر حضور در این بازارها برای ما توجیه اقتصادی داشته باشد از ظرفیت بنادر مازندران برای صادرات تولیدات خود بهره خواهیم برد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 464700

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464700/بیستمین-شعبه-شرکت-کیمیا-اسپیدی-مازندران-افتتاح

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com