تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۶۴۶۸۱
نایب‌قهرمان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: همه زحمت کشیدند اما اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد.
۰
plusresetminus
یزدانی: همه زحمت کشیدند اما من اشتباه کردم/ تیلور از من هوش بیش‌تری داشت
به گزارش بلاغ، حسن یزدانی، نایب‌قهرمان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ - بلگراد پس از بازگشت به ایران پیرامون استقبال مردم از کاروان تیم ملی اظهار داشت: شرمنده مردم هستم و امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک محبت‌شان را جبران کنم و با خوش‌رنگ‌ترین مدال جواب‌شان را بدهیم.
وی درباره شکستن رکورد جهان پهلوان غلامرضا تختی (از نظر تعداد مدال‌های جهانی و المپیک) بیان داشت: قبلا هم گفته‌ام که دنبال رکورد نیستم و فقط می‌خواهم تا وقتی کشتی می‌گیرم، دل مردم را شاد کنم. جهان پهلوان تختی چه از نظر مدالی و چه از نظر اخلاق سرآمد همه هستند.
 
یزدانی در مورد تمجید دیوید تیلور از خودش پس از فینال صربستان عنوان داشت: او همیشه به من محبت داشته و امیدوارم در آینده نزدیک رقابت سالم و خوبی با هم داشته باشیم و هرکسی که حقش است مدال بگیرد.
 
او در این باره که پدرش انتقادات تندوتیزی را علیه رئیس فدراسیون کشتی بیان کرده، تأکید داشت: پدر عزیز ماست. باخت همیشه ناراحتی دارد و این طبیعی است؛ خانواده‌ها هم بیش از همه ناراحت می شوند اما در آینده نزدیک امیدوارم باخت را با پیروزی جبران کنم.
 
نایب‌قهرمان جهان و المپیک در رابطه با مشکلات آنالیز تیم ملی گفت: همه زحمت کشیدند اما اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد. او با‌هوش‌تر بود و بهتر عمل کرد و از نقاط ضعف من استفاده کرد. من عملکردی که می‌خواستم را نتوانستم روی تشک پیاده کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷