تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۶۴۶۷۷
فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج استان مازندران با صدور پیامی نائب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران را تبریک گفت.
۰
plusresetminus
تقدیر فرمانده سپاه کربلا از درخشش کشتی گیران مازندران در جهان
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج مازندراندر پیامی به مناسبت درخشش کشتی گیران استان در مسابقات جهانی، آورده است: با کمال افتخار و مسرت، نایب قهرمانی کشتی گیران پهلوان تیم ملی به ویژه کشتی گیران جوان و با غیرت مازندرانی، آقایان کامران قاسم پور، رحمان عموزاد خلیلی، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رضا اطری، محمد نخودی، محمدحسین محمدیان و امیرمحمد یزدانی در مسابقات‌جام جهانی کشتی در صربستان که موجی از شادمانی را در دل مردم ورزش دوست و پهلوان‌پرور کشور به ویژه مردم نجیب دیار علویان ایجاد کرد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام آمده است: جوانان عزیز توانستند در ایام اربعین حسینی، حماسه دلدادگی به اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام را با همت غرور آفرین و غیرت دینی خود که برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، در آوردگاه جهانی به نمایش گذاشته و پرچم ایران اسلامی را به اهتزار در بیاورند و مایه شکوه و عزت کشور شوند.

در این پیام اعلام شد: با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مربیان و کادر فنی، امیدوارم همواره شاهد تداوم موفقیت و درخشش پهلوانان جوان این مرز وبوم در عرصه‌های جهانی باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷