کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور پیامی انجام شد؛

تقدیر فرمانده سپاه کربلا از درخشش کشتی گیران مازندران در جهان

29 شهريور 1401 ساعت 9:49

فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج استان مازندران با صدور پیامی نائب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران را تبریک گفت.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج مازندراندر پیامی به مناسبت درخشش کشتی گیران استان در مسابقات جهانی، آورده است: با کمال افتخار و مسرت، نایب قهرمانی کشتی گیران پهلوان تیم ملی به ویژه کشتی گیران جوان و با غیرت مازندرانی، آقایان کامران قاسم پور، رحمان عموزاد خلیلی، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رضا اطری، محمد نخودی، محمدحسین محمدیان و امیرمحمد یزدانی در مسابقات‌جام جهانی کشتی در صربستان که موجی از شادمانی را در دل مردم ورزش دوست و پهلوان‌پرور کشور به ویژه مردم نجیب دیار علویان ایجاد کرد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام آمده است: جوانان عزیز توانستند در ایام اربعین حسینی، حماسه دلدادگی به اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام را با همت غرور آفرین و غیرت دینی خود که برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، در آوردگاه جهانی به نمایش گذاشته و پرچم ایران اسلامی را به اهتزار در بیاورند و مایه شکوه و عزت کشور شوند.

در این پیام اعلام شد: با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مربیان و کادر فنی، امیدوارم همواره شاهد تداوم موفقیت و درخشش پهلوانان جوان این مرز وبوم در عرصه‌های جهانی باشیم.


کد مطلب: 464677

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464677/تقدیر-فرمانده-سپاه-کربلا-درخشش-کشتی-گیران-مازندران-جهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com