کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه نوشهر تاکید کرد:

لزوم مشارکت تمام دستگاهها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

28 شهريور 1401 ساعت 9:12

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت:هفته دفاع مقدس اختصاص به یک ارگان و نهاد خاص ندارد بلکه همه دستگاهها باید همکاری و مشارکت کنند.


به گزارش بلاغ، مهرداد ابراهیم پور در ششمین جلسه شورای اداری نوشهر با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم اجتماع بزرگ اربعین حسینی نوشهر که به صورت مستقیم از شبکه طبرستان پخش شد، همه دستگاههای اجرایی خصوصا فرماندار، شهردار ، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاهها پای کار آمدند که چنین برنامه خوبی برگزار شد.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس نوشهربا تاکید براینکه هفته دفاع مقدس مختص یک نهاد نیست و همه باید با کمک هم برنامه ها را پیش ببریم، گفت: رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با ولایت روز 29 شهریور همزمان با کل استان در نوشهر برگزار می شود که در این روز بنا بر هماهنگی های انجام شده توسط استاندار وفرمانده  سپاه کربلا و در شهرستان ها، فرمانداران و فرماندهان سپاه نواحی، با خانواده همه شهدا دیدار خواهیم داشت.

فرماده سپاه نوشهر با اشاره به تجلیل از200 نفر از ایثارگران شهرستان نوشهر در 31 شهریور ماه بیان کرد: در بین این 200 نفر از همه رده ها اعم از سپاه، بسیج، ارتش و جهادی ها شرکت دارند.

ابراهیم پور بر اجرای برنامه در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس توسط دستگاهها تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان، فضا سازی هفته دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است.

وی از افتتاح یادمان شهدای گمنام  شهر کجور به عنوان یکی از اقدامات خوب در هفته دفاع مقدس توسط بخشداری و شهرداری کجور یاد کرد و گفت: یادمان ها به عنوان نماد و پرچم باید باقی بماند.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 464655

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464655/لزوم-مشارکت-تمام-دستگاهها-برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com