کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار نوشهر اعلام کرد:

برقراری پرواز رفت و برگشت نوشهر- تهران پس از یکسال وقفه/دستگاه‌ها از یکدیگر شکایت نکنند

28 شهريور 1401 ساعت 9:03

فرماندار نوشهر از برقراری پرواز رفت و برگشت تهران - نوشهر پس از یکسال وقفه در فرودگاه این شهرستان گردشگرپذیر غرب مازندران خبر داد.


به گزارش بلاغ، رستم زرودی در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار شد، افزود:  پرواز رفت و برگشت نوشهر تهران روز جمعه هفته جاری با همکاری شرکت هواپیمایی قشم ایر با هواپیمای ۱۰۰ نفره فوکر برقرار می شود که یکسال گذشته این خط  پروازی بنا به دلایلی غیر فعال شده بود و با پیگیری انجام شده ازسوی  استاندار و مدیرکل شرکت فرودگاه ها مازندران  این خط پروازی مجددا راه اندازی شد.

 وی ضمن درخواست از مدیران دستگاههای اجرایی جهت حمایت از این خط پروازی و انجام ماموریت های اداری در تهران با این خط گفت: برای رفاه حال زائران امام رضا(ع) پرواز فوق العاده برای مسیر مشهد- نوشهر راه اندازی شد که اگر کسی از پرواز اول جا ماند به پرواز دوم برسد.

فرماندار نوشهر در ادامه باتاکید بر اینکه مدیران حق خاموش کردن گوشی همراه خود را حتی در زمان استراحت و تعطیل ندارند، افزود: گاها کار اضطرای پیش می آید که نیاز به دسترسی به مدیر مربوطه است.

زرودی با ابراز گلایه از اینکه چرا دستگاههای اجرایی از یکدیگر شکایت می کنند، گفت: فرماندار باید بین مدیران دستگاهها هماهنگی لازم را انجام دهد و وظیفه دارد به این اختلافات پایان دهد بنابراین درست نیست مدیران از یکدیگر در دادگستری شکایت کنند.

وی از دفاع مقدس به عنوان یک قطعه طلایی در تاریخ یاد کرد و متذکر شد: هفته دفاع مقدس فرصت طلایی است که در اختیار ما قرار داده شده است و باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
 

 


کد مطلب: 464653

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464653/برقراری-پرواز-رفت-برگشت-نوشهر-تهران-یکسال-وقفه-دستگاه-ها-یکدیگر-شکایت-نکنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com