تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۶۴۶۵۰
حاج عباس علی نژاد المشیری پدر شهیدان والامقام حسین و محسن علی‌نژاد المشیری بدلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
۰
plusresetminus
پدر شهیدان علی‌نژاد المشیری به فرزندان شهیدش پیوست/تشییع پیکر فردا در قائم‌شهر
به گزارش بلاغ، حاج عباس علی نژاد المشیری پدر شهیدان والامقام حسین و محسن علی نژاد المشیری بدلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک پدر شهیدان گرانقدر علی نزاد المشیری ساعت ۱۰ صبح دوشنبه 28 شهریور ماه از سید محله قائمشهر تا گلزار شهدای سید نظام الدین این شهرستان تشییع و سپس در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حسین علی نژاد المشیری متولد دوم خرداد 1344 در چهارم خرداد ماه 1367 در شلمچه و شهید محسن علی نژاد المشیری متولد 13 مرداد ماه 1347 در 25 دی ماه 1365 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان علی نژاد المشیری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

خانواده محترم شهیدان گرانقدر علی نژاد المشیری
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.

مرحوم «حاج عباس علی نژاد المشیری» پدر شهیدان سرافراز «محسن و حسین علی نژاد المشیری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان ‌شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مارندران نیز در پیامی درگذشت پدر شهیدان علی نژاد المشیری را تسلیت گفت.

در  این پیام آمده: پدران معظم شهدا با صبر و بردباری در فراق فرزندان شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه، سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری، اسوه‌های مقاومت، نمونه‌ های برتر استقامت و الگوی حیات معنوی، صداقت و زندگی جاوید هستند که در راه رضای حق، فرزندان عزیز خود را در مسیر خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند که یاد و نام شان همیشه جاودانه است.

ضمن ابراز همدردی، درگذشت مرحوم «حاج عباس علی نژاد المشیری» پدر وارسته شهیدان والامقام «حسین و محسن علی نژاد المشیری» را به خانواده‌ محترم ایشان و همچنین محضرخانواد‌های معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهید پرور استان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همجواری با حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و فرزندان شهیدش مسئلت دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما