کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات جهانی کشتی آزاد|

مبارزه 3 کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال جهانی

27 شهريور 1401 ساعت 11:14

رضا اطری و رحمان عموزاد امشب برای کسب مدال طلا و محمدحسین محمدیان برای مدال برنز به مصاف حریفان می‌روند.


به گزارش بلاغ، رقابت‌های نیمه نهایی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر دیروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان سه دلاور مرد مازندرانی، رضا اطری و رحمان عموزاد در اوزان ۶۱ و ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

این سه کشتی گیر مازندرانی، امشب و در آخرین شب این رقابتها برای کسب مدال‌های طلا و برنز به مصاف حریفان می‌روند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران در دور نخست، با نتیجه ۱۱ بر ۱ بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت.

وی در دیدار فینال، امشب به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می‌رود.

تلاش سه کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال جهانیدر وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی دلاور دیگری از خطه قهرمان پرور مازندران در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد خلیلی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۲ حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد.

وی در دیدار فینال، امشب با جان دیاکومیهالیس از آمریکا کشتی می‌گیرد.

تلاش سه کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال جهانیدر وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدیان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی امشب در دیدار رده بندی به مصاف برنده دیدار میان زبیگنیو بارانووسکی از لهستان و ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان می‌رود.

اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال سه وزن پایانی به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری (ایران) – ری هیگوچی (ژاپن)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (ایران) - جان دیاکومیهالیس (آمریکا)
۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر (آمریکا) – باتیربک تساکولوف (اسلواکی)

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۲۰:۳۰ امشب یکشنبه ۲۷ شهریور در بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

تلاش سه کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال جهانیدیشب کامران قاسم پور دلاوری از خطه قهرمان پرور مازندران، در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم و در مصاف با حریف آمریکایی، کاری کرد کارستان و این حریف را شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی، نخستین مدال طلای تیم ایران را در این رقابتها به ارمغان آورد.

قاسم پور دومین سال پیاپی است که مدال طلای جهانی را به دست آورد.

همچنین پیش از این، تیم کشورمان توسط حسن یزدانی و محمد نخودی به مدال نقره و امیرحسین زارع و یونس امامی به مدال برنز دست یافته بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 464648

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/464648/مبارزه-3-کشتی-گیر-مازندرانی-کسب-مدال-جهانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com