مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:

افزایش 42 درصدی تولید و 4 برابری کاغذ تحریر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۶۴۵۵۹
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: باوجود محدویت مصرف برق به مدت دوماه و نیم و تولید تک خط نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل در کل تولیدات ۴۲ درصد و در کاغذ تحریر چهار برابر مدت مشابه قبل افزایش داشته ایم.
۰
plusresetminus
افزایش 42 درصدی تولید و 4 برابری کاغذ تحریر
به گزارش بلاغ، امید نیک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:علی رغم محدویت مصرف برق به مدت دوماه و نیم و تولید تک خط،حدود ۵۰ هزارتن انواع کاغذ که از این میزان حدود ۱۶ هزارتن آن کاغذ چاپ و تحریر میباشد در ۶ ماهه گذشته به همت همکاران در این واحد صنعتی تولید شده که نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل در کل تولیدات ۴۲ درصد و در کاغذ تحریر چهار برابر مدت مشابه قبل افزایش داشته ایم.

وی بیان کرد: امسال فرصت خوبی برای شکستن رکورد تولید بود اما با این حال در نیمه دوم سال و با برداشتن محدودیت مصرف برق به سقف تعهدی خود در پایان سال خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: آموزش و پرورش برای ۱۴۷ میلیون جلد کتاب درسی نیاز به ۴۰ هزار تن کاغذ دارد.

نیک نژاد افزود: با قرارداد منعقد شده بین وزارت آموزش و پرورش قرار شد ۳۰ هزار تن معادل ۷۰ درصد این کاغذ را شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران فراهم کند.

وی گفت: علاوه بر کاغذ کتاب‌های درسی قرار است هزار تن کاغذ هم برای کمک به حوزه نشر در اختیار وزارت ارشاد قرار بگیرد که از همین ماه جاری این مقدار تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بیان کرد: با این قرارداد حدود ۶۰ میلیارد تومان در مخارج آموزش و پرورش صرفه جویی و از خروج ۴۰ میلیون دلار ارز هم جلوگیری خواهد شد که شاید مقدار ارز چشمگیری نباشد، اما مهم این است در یک کالای راهبردی به خودکفایی نزدیک شدیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴