مدیرکل مدیریت بحران مازندران هشدار داد:

احتمال آب‌گرفتگی و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۶۴۵۵۷
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال آب‌گرفتگی به‌صورت نقطه‌ای و محلی به‌ویژه در غرب استان پدیده مه و کاهش دید در محور‌های کوهستانی و اختلال در تردد و احتمال صاعقه و خسارت به سازه‌های کم مقاوم و تابلو‌های تبلیغاتی از پیامدهای این سامانه است.
۰
plusresetminus
احتمال آب‌گرفتگی و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی
به گزارش بلاغ، حسینعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره بارش‌های رگباری و رعدوبرق از اواخر امروز تا صبح جمعه، اظهار کرد: احتمال آب‌گرفتگی به‌صورت نقطه‌ای و محلی به‌ویژه در غرب استان پدیده مه و کاهش دید در محور‌های کوهستانی و اختلال در تردد و احتمال صاعقه و خسارت به سازه‌های کم مقاوم و تابلو‌های تبلیغاتی از پیامدهای این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران در این مدت از تردد و برپایی چادر و کمپ در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان پرهیز کنند، افزود: تردد رانندگان به‌ویژه در محورها با احتیاط کامل انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: دامداران، دام‌های خود را به دور از بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ارتفاعات در مناطق امن هدایت کنند.

محمدی یادآور شد: کوهنوردان و گردشگران با توجه به پیش‌بینی صاعقه و بارش‌های رگباری از صعود به ارتفاعات و همچنین تردد و برپایی چادر در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان پرهیز کنند.

وی در پایان بر تسریع در برداشت برنج توسط کشاورزان و شالیکاران تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷