تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۴۶۴۵۱۱
رئیس اداره اصناف سازمان صمت مازندران از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف در 13 شهر مازندران در 28 شهریور ماه جاری خبر داد و گفت: 174 نامزد جهت تصاحب 65 کرسی هیئت رئیسه به رقابت خواهند پرداخت.
۱
plusresetminus
28 شهریورماه؛ زمان برگزاری انتخابات اتاق اصناف مازندران/ 174 داوطلب برای تصاحب 65 کرسی به رقابت می‌پردازند
به گزارش بلاغ، علی قاسمی رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف در 13 شهر مازندران در 28 شهریور ماه جاری خبر داد.

وی افزود: از میان 174 داوطلبی که جهت برگزاری این انتخابات در شهرهای مشمول ثبت نام نمودند، رقابت برای 65 کرسی هیئت رئیسه اتاق‌های 13 گانه را به صورت همزمان با سراسر کشور خواهیم داشت.

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت مازندران، خاطرنشان کرد: کلیه فرآیند ثبت‌نام این انتخابات در تمامی شهرستان‌های مشمول به اتمام رسیده است و فرآیند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در تمامی شهرهای 13 گانه انجام خواهد شد.

این مسئول، ادامه داد: در عمده این شهرستان‌ها زمان برگزاری انتخابات در نوبت صبح است و در چند تعداد معدود این انتخابات در عصر برگزار خواهد شد که هیچگونه منع قانونی نخواهد داشت.

قاسمی عنوان کرد: با توجه به ابلاغیه جدیدی که در اواخر مردادماه امسال به ما ابلاغ شده است که در آن بر اعمال تبصره یک ماده 22 قانون نظام صنفی تاکید شده است؛ بر این اساس، تعداد قابل کثیری از اعضای سابق هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف امکان ثبت نام در این دوره انتخابات را نخواهند داشت؛ کما اینکه تعدادی از این افراد که اقدام به ثبت نام کرده بودند از لیست نامزدها حذف شده‌اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم در مقطع جدیدی که از مهرماه امسال آغاز خواهد شد بتوانیم با استفاده از جوانان در حوزه هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف شاهد مدیریت خدمت‌رسان به ارفاد صنفی در استان مازندران باشیم.

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت مازندران، اعلام کرد: به مروز زمان و در ادامه، پس از فرا رسیدن اتمام مدت اعتبارنامه هیئت رئیسه، این انتخابات در سایر اتاق‌های اصناف استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴