استاندار در ششمین سفر شهرستانی به تنکابن:

برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۶۴۵۰۱
استاندار مازندران گفت: باید با ولایتمداری و مسئولیت پذیری ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
۱
plusresetminus
برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در ادامه ی سفر های شهرستانی با همراهی ۶۵ تن از مدیران استانی، با استقبال حجت الاسلام سیدمهدی هدایتی امام جمعه تنکابن و مظاهر معافی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی وارد تنکابن شد. ‎

استاندار مازندران در بدو ورود به تنکابن در آغاز ششمین سفر شهرستانی به اتفاق امام جمعه و فرماندار تنکابن، مشاور و دستیار ویژه استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و برخی مدیران استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران در حاشیه این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت : افتخار آفرینی های ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران است و باید یاد آنها را همیشه در دل ها زنده نگه داریم.

سید محمود حسینی پور افزود: باید با ولایتمداری و مسئولیت پذیری ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم. 

استاندار پیش از حضور در گلزار شهدای این شهرستان با حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن دیدار کرد. ‎

استاندار مازندران در این سفر با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

بررسی مسائل مرتبط با سواحل، مدیریت زباله، مدیریت شهری و روستایی، پروژه‌های نیمه کاره، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و ... بخشی از مسائل مورد پیگیری در این سفر هستند.

بازدید از روستای شانه تراش به عنوان پایلوت بوم گردی غرب مازندران ، بازدید از مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور ، بازدید از مجموعه دانش بنیان کشاورزی روستای نعمت آباد و بازدید از کارخانه پارس نئوپان از جمله برنامه های سفر استاندار مازندران به شهرستان تنکابن است.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از روستاهای مختلف از جمله ی دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به تنکابن است.

این سفر با جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن به ریاست حسینی پور؛ رئیس شورای اداری مازندران پایان می یابد.

استاندار مازندران با اتخاذ این راهبرد تاکنون در شهرستان های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار و چالوس سفر شهرستانی را انجام دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴