تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۴۴۹۲
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: اساس توسعه شبکه‌های مخابراتی اصلاح تعرفه‌ها است.
۰
plusresetminus
زیرساخت‌های مخابرات در گرو افزایش تعرفه تلفن ثابت/شبکه‌های مخابراتی نیاز به نوسازی دارد
به گزارش بلاغ، علی نوروزی در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:متاسفانه در گذشته با مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت منجر به عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شده است و همچنین موجبات نارضایتی مشتریان، کارکنان مجموعه مخابرات و سهامداران شرکت به دلیل عدم منابع مالی را فراهم کرده بود ولی بسیاری از این مسائل و مشکلات فوق در اصلاح تعرفه‌های جدید تلفن ثابت برطرف خواهد شد.
 
وی بیان کرد: آخرین تغییرات در تعرفه ۱۳ سال پیش صورت گرفت که همین موضوع به‌دلیل برخی لجاجت‌ها سبب ایجاد چالش برای مخابرات شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه نقاط مهم شهرهای استان در اختیار ما نیست بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موانع توسعه در شهرها عدم گفتمان مشترک بین شهرداری و مخابرات است، برای توسعه شهر همدلی بین بخشی میان ادارات بسیار لازم است.

نوروزی ادامه داد: استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار مازندران بود چرا که اشتغال دیجیتال می تواند مازندران را در سالهای آینده نجات دهد.
 
وی در خصوص هزینه نگهداری خطوط اظهار کرد: هزینه نگهداری هر خط ۲۷ هزارتومان است ولی درآمد همان خط ۴۵۰۰ تومان بوده، حدود یک هفتم آیا با چنین وضعیت مالی میشود مخابرات را مدیریت کرد ؛ اساسی ترین کار در توسعه و رشد خدمات ارتباطی در اصلاح تعرفه ها نهفته است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دادیم افزود: با این درآمدها توسعه امکان پذیر نبود ، بسیاری از مشترکین به دلیل نبود توسعه ناراضی هستند که به حق هم هست ، با ابلاغ تعرفه جدید و ایجاد منابع بخش عظیمی از این مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاح تعرفه هاهمیشه به گرونی منجرمیشه؟چراروبه ارزونی نمیره؟جای بحث وسؤال داره چرافکرمیکنیدمردم خوابند؟نگیداصلاح تعرفه بگیدمیخوایم دوباره گرون کنیم قیمتارو این چه اصلاح کردنیه؟
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲