تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۶۴۴۳۰
رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به شلوغی و انبوه جمعیت زائران در مرز خسروی گفت: از مردم و زوار گرامی درخواست می شود اگر مرز خسروی را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کرده اند فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند.
۰
plusresetminus
مرز خسروی مملو از جمعیت/ زوار از مراجعه به این مرز خودداری کنند
به گزارش بلاغ، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی ضمن عرض سلام و درود به زائران اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: به دلیل انبوه جمعیت، زوار عزیز در پایانه مرزی خسروی که تقریبا مملو از جمعیت شده، شرایط با توجه به آب و هوای گرم بسیار دشوار شده است.

وی افزود: طرف عراقی به لحاظ رساندن آب و جابجایی و حمل و نقل زائران شرایط مساعد را ندارد، لذا زائران عزیز از این بابت دچار مشکل شده اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: بنابراین استاندار کرمانشاه و سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در عراق و فرماندهان و مسئولان با تشکیل جلسه در پایانه مرزی خسروی در حال بررسی اوضاع هستند و در تلاشند مشکلات را رفع کنند.

سردار شرفی گفت: از مردم و زوار گرامی درخواست می شود اگر مرز خسروی را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کرده اند فعلا از مراجعه به این مرز خودداری و در شهرهای عقبه یا هرجا که هستند در توقفگاه های شهری توقف و بیتوته کنند.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا تأکید کرد: امکانات از سوی طرف عراقی در این مرز مهیا نیست و رجوع به این مرز منجر به زحمت زائران خواهد شد.

وی بیان داشت: از طرف استان کرمانشاه و بنا بر تصمیمات استاندار، 200 دستگاه اتوبوس برای تردد زائران در نظر گرفته شده و همچنین نیازهای اولیه خوراکی در حد امکان مهیا شده و در اختیار زوار قرار می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴