تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۶۴۴۱۷
حاج حسن زارعی پدر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالحمید و عزیز ا ... زارعی از شهرستان میاندرود به فرزندان شهیدش پیوست.
۰
plusresetminus
پدر شهیدان گرانقدر زارعی به فرزندان شهیدش پیوست
به گزارش بلاغ، الگوی صبر و ایثار و استقامت حاج حسن زارعی پدر بزرگوار شهیدان والامقام عزیز ا ... و عبد الحمید زارعی پس از سال‌ها مجاهدت و انتطار، پیش از ظهر سه شنبه ۱۵ شهریور ماه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید عزیزالله زارعی سال ۱۳۶۲ و در سن ۲۱ سالگی در منطقه مریوان به فیض شهادت نائل آمد.

بسیجی شهید عبدالحمید زارعی سال ۱۳۶۵ و در سن ۱۸ سالگی در جزیره ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شد، پیکر پاک این شهید عزیز پس از ۹ سال جاویدالاثر بودن، سال ۱۳۷۴ به زادگاهش بازگشت.

سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پي درگذشت پدر شهيدان گرانفدر زارعی پیام تسلیت صادر کرد.

خانواده معظم شهیدان گرانقدر زارعی

پدران والامقام شهدا که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم حاج حسن زارعی پدر بزرگوار شهيدان والامقام عزیز الله و عبدالحمید زارعی اسوه اخلاق و پايمردي كه ثمره عمر با بركتش را در تربيت رادمرداني شجاع و پرورش يافتگان مكتب سرخ امام حسين (ع) سپري نمود تا در تبعيت از ولي زمان خويش جان شيرين خود را در حفظ و حراست از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فدا نمودنددر ملكوت اعلي همنشين شد.

فقدان اين بزرگمرد كه در مسير ترويج فرهنگ ايثار و شهادت قوت قلب و تواني مضاعف براي ما بود موجب تأثر و تأسف عميق شده است.

اينجانب مصيبت درگذشت پدر شهيدان گرانقدر زارعی را به محضر حضرت ولي عصر(عج)، مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي )، جامعه بزرگ ایثارگری بویژه بيت مكرم و معزز شهيدان زارعی تسليت و تعزيت عرض نموده، ان‌شاءالله روح بلند آن مرد وارسته و گرانقدر در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش محشور و هم‌جوار گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما