تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۶۴۴۰۷
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اعلام اینکه سپاه آمادگی کامل برای اجرای پروژه های زودبازده در روستاهای محروم را دارد، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در مسئله آزادسازی زندانیان و تهیه دیه برای زندانیان جرائم غیر عمد ، احداث بیمارستان های صحرایی و رسیدگی به نیازهای اولیه مردم روستاهای محروم هم اعلام آمادگی می کند.
۰
plusresetminus
آمادگی کامل سپاه برای اجرای پروژه‌های زودبازده در روستاهای محروم/گروه‌های دانش‌بنیان برای رفع محرومیت وارد عمل شوند
به گزارش بلاغ، سردار ضیاء الدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که خیر دنیا و آخرت در رسیدگی به محرومان است، گفت: استان سرسبز مازندران با بیش از ۳ میلیون جمعیت  عقب ماندگی در حوزه‌های آب و بهداشت و .. دیده می‌شود که در قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی در تلاش هستیم تا مشکلات مردم و مناطق محروم و صعب العبور کم شود.

حزنی با بیان این مطلب که مازندران در مسئله مساجد دچار محرومیت است، افزود: مازندران نیاز به ۶ هزار مساجد دارد که  در مناطق بالا دست مردم بارها به ساخت ووجود مسجد اعلام نیاز کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه سخنان خود از اجرای ۲ هزار ۸۷۸ پروژه تا به امروز در بخش محرومیت زدایی در مازندران هم خبر داد و اضافه کرد: ۳۲ هزار ۶۶۰  پروژه عمرانی در مازندران به سرانجام رسید.

به گفته حزنی برای این پروژه‌ها  ۶۸۸ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: این فقر نیست که مردم را آزار می دهد، بلکه اختلاف طبقاتی و  ناعدالتی در توزیع امکانات مردم را آزار میدهد.

 بنا بر گفته حزنی بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصاد کشور در ظرف ۲۵ سال اخیر و نیز در این سالها آب و خشکسالی از جمله مشکلات کشور و مازندران هم در بخش طلاق دچار مشکل است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه با بیان اینکه مردم ایران گنج های پنهان هستند، افزود:ایران دارای منابع طبیعی و انسانی عظیمی در دنیا است و برای همین باید سخت کار کنیم، تا مشکلات مردم رفع شود.

حزنی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور باید مردمی شود، تا محرومیت از بین برود و مشکلات حل شود، خاطرنشان کرد: باید محرومیت زدایی را در کشور به نتیجه برسانیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب و القای ناامیدی و فاصله اندازی مردم بین نظام هم اشاره کرد و گفت: تمام مسئولیت ها و پست و میزها امتحان مسئولین است و  آنها باید برای ریشه کنی فقر و محرومیت تلاش کنند.

حزنی در ادامه به گروه های جهادی و نقش و اثرگذاری آنها در محرومیت زدایی هم اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی آموزش محور برای برخی از مسائل آسیب زا کار کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه پروژه های محرومیت زدایی کوچک و زودبازده است، افزود: گروه های دانش بنیان، باید با دانش های نوین برای رفع محرومیت وارد عمل شوند.

حزنی با بیان تاکید بر اینکه باید گروه ها ی جهادی در تمام روستاهای محروم مازندران،فعال شوند و پروژه های خرد محرومیت زدایی را به سرانجام برسانند، گفت :در بخش ریشه کنی اعتیاد و ترویج ازدواج آسان باید روستا به روستا عمل شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اعلام اینکه سپاه آمادگی کامل برای اجرای پروژه های زودبازده در روستاهای محروم را دارد، خاطرنشان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی در مسئله  آزادسازی زندانیان و تهیه دیه برای زندانیان جرائم غیر عمد ، احداث بیمارستان های صحرایی و رسیدگی به نیازهای اولیه مردم روستاهای محروم هم اعلام آمادگی می کند.

حزنی با تصریح بر اینکه در کارهای محرومیت زدایی سیستم باید بسیار دقیق و شفاف باشد، اضافه کرد:در حوزه های رفع عقب ماندگی ها و  محرومیت ها نباید ذره ای انحراف در مسئله مالی وجود داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در پایان سخنان خود با قدردانی از همه گروه های جهادی و مسئولینی که با تلاش شبانه روزی خود  موجب نشاط و امیدواری مردم می شوند، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم از همه کسانی که برای حل مشکلات معیشتی و بیکاری مردم تلاش می کنند، قدردانی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴