تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۶۴۳۸۸
دستگاه اکسیژن ساز یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی است که به تولید اکسیژن خالص برای بیمارانی که دچار مشکلات ریوی تنفسی هستند می پردازد.
۰
plusresetminus
اجاره دستگاه اکسیژن‌ساز و اجاره بای پپ و اجاره ونتیلاتور از تجهیزسلامت
به گزارش بلاغ، هنگامی که افراد، بیماری های تنفسی، ریوی و قلبی عروقی داشته باشند و دچار مشکلات تنفسی شوند، میزان اکسیژن سطح خونشان کاهش پیدا کرده و تنگی نفس می گیرند، اکسیژن ساز دستگاهی است که هوای محیط را گرفته، در خود کمپرس می کند و به صورت اکسیژن خالص به بیمار برمیگرداند.
 

اجاره اکسیژن ساز از تجهیز سلامت

امروزه که بسیاری از مردم به دلایلی همچون آلودگی هوای شهرهای بزرگ و ابتلا به بیماری کرونا (کووید 19) دچار بیماری های قلبی، ریوی، تنفسی می شوند به اجاره اکسیژن ساز نیاز پیدا می کنند، این دستگاه در درمان تعداد قابل توجهی از بیماران تأثیر گذار بوده و به بهبود سریع بیماری ها کمک خواهد کرد.
با توجه به این موضوع که ریه های بسیاری از افراد پس از مدتی از دوره درمانی به صورت کامل بهبود پیدا می کند و به وضعیت عادی بر می گردد، استفاده از این دستگاه برای بسیاری از بیماران تنها در مدت زمان کوتاهی ضروری است.
برای افرادی که تنها در مدت زمان کوتاهی به این دستگاه نیاز دارند و خرید اکسیژن ساز برایشان مقدور نیست، اجاره اکسیژن ساز پیشنهاد می شود، اجاره اکسیژن ساز در مرکز تجهیز سلامت به صورت شبانه روزی، هفتگی و ماهانه امکان پذیر می باشد.

اجااره اکسیژن ساز 5 لیتری

استفاده از اکسیژن ساز 5 لیتری برای درمان بیماری های خفیف ریوی توصیه می شود، در صورتی که دارای مشکلات ریوی خفیف بوده و به این دستگاه نیاز دارید، امکان اجاره اکسیژن ساز 5 لیتری به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از مرکز تجهیز سلامت وجود دارد.

اجاره اکسیژن ساز 8 لیتری

اکسیژن ساز 8 لیتری که در هر دقیقه 8 لیتر اکسیژن تولید میکند، برای بیمارانی که دچار مشکلات ریوی متوسط هستند استفاده می شود، میتوان از از این مدل به صورت 24 ساعته استفاده کرد، در صورت نیاز به این اکسیژن ساز امکان اجاره آن در برند های مختلف به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از موسسه تجهیز سلامت وجود دارد.

اجاره اکسیژن ساز 10 لیتری

افرادی که دچار بیماری های ریوی شدید هستند باید از اکسیژن سازهای 10 لیتری استفاده کنند، امکان اجاره اکسیژن ساز 10 لیتری در برند های مختلف به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از مرکز تجهیز سلامت وجود دارد.
 

از اکسیژن ساز برای درمان چه بیماری‌هایی استفاده می شود؟

آسم، آپنه خواب، بیماری مزمن انسداد ریه، نارسایی ریه، نارسایی قلبی، ذات الریه، پنومونی، کوچک بودن ریه از بدو تولد، مشکلات غدد، کرونا و سایر بیماری های تنفسی، ریوی و قلبی

بای پپ چیست

از دیگر خدمات شرکت تجهیز سلامت اجاره بای پپ است، بای پپ از دیگر تجهیزات پزشکی بسیار کاربردی است که به روند تنفس افراد بیمار ریوی تنفسی، قلبی عروقی کمک کرده و تنفس آن ها را تنظیم می کند، استفاده از بای پپ برای افرادی که دچار نارسایی های قلبی هستند یا سکته قلبی مغزی کرده اند نیز توصیه می شود.
انسان ها به طور معمول برای تنفس به فشار هوایی منفی و مثبت به صورت همزمان نیاز دارند، در صورتی که فشار هوایی مناسب برای تنفس افراد امکان پذیر نباشد باید از بای پپ استفاده کنند، وقتی افراد به فشار هوایی مناسب برای تنفس نمی رسند باید از این دستگاه استفاده کنند، در واقع هنگامی که افراد بیمار، روند تنفسی مداومی ندارند و در مرحله دم تنفس دچار مشکل می شوند، می توانند برای تقویت عضلات ریه و اکسیژن رسانی از بای پپ استفاده کنند.

اجاره بای پپ از تجهیز سلامت

بای پپ از دیگر دستگاه های کمک تنفسی است که از آن برای درمان بیماری های تنفسی، ریوی، قلبی عروقی استفاده می شود، این دستگاه برای ورود هوا به ریه ها فشار وارد کرده و از طریق تنظیماتی که روی آن انجام می شود، سطح اکسیژن خون را بهبود بخشیده و میزان کربن دی اکسید را کاهش می دهد.
بای پپ هم در بیمارستان و هم در منزل قابل استفاده است، اجاره بای پپ در برند های با کیفیت و استاندارد به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از شرکت تجهیز سلامت امکان پذیر می باشد، امکان خرید ماسک صورت کامل بای پپ و لوله خرطومی مناسب از فروشگاه تجهیز سلامت وجود دارد.

از بای پپ برای درمان چه بیماری هایی استفاده می‌شود؟

  1. آپنه خواب
    اختلالات قلب و عروق
    نارسایی احتقانی قلب
    اختلالات ریوی
    اختلالات عصبی عضلانی

ونتیلاتور چیست

ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی از دیگر تجهیزات پزشکی است که نقش مهمی در حیات افراد بیماری که دچار مشکلات تنفسی هستند ایفا میکند، دستگاه ونتیلاتور به تنفس افراد بیمار کمک کرده و به صورت موقت یا دائم فرایند تنفس را برای بیمار انجام می دهد، در واقع ونتیلاتور در ریه دمیده (عمل دم) و پس از درنگی کوتاه کربن دی اکسید را از ریه خارج می کند (بازدم).
 

اجاره ونتیلاتور از تجهیز سلامت

به طور کلی از ونتیلاتور ها در اورژانس، بخش های مراقبت ویژه، بیهوشی و در منزل استفاده می‌شود، در صورتی که مدت زمان استفاده از ونتیلاتور دائمی باشد از آن در منزل استفاده می شود، ونتیلاتور به تنفس افراد کمک کرده و فرایند تنفس را انجام می دهد، همچنین این دستگاه به کنترل حجم، فشار و زمان تنفس بیمار می پردازد.

اجاره ونتیلاتور فشار منفی

این نوع ونتیلاتور به صورت غیرتهاجمی و بدون استفاده از تراشه با استفاده از مکانسیم فیزیولوژی بدن در خارج از قفسیه سینی فشار منفی ایجاد کرده و کل بدن فرد را به جز سر و گردن در بر می گیرد، هوای داخل محفظه این دستگاه در زمان دم تخلیه شده و فشار منفی ایجاد می شود در پی این فشار قفسه سینه کشیده شده و هوا وارد ریه می شود، با از بین رفتن فشار منفی بازدم بیمار انجام می شود.
امکان اجاره ونتیلاتور فشار منفی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از طریق شرکت تجهیز سلامت وجود دارد.

اجاره ونتیلاتور فشار مثبت

برای استفاده از این نوع از ونتیلاتور قرار دادن لوله تراشه ضروری است، از طریق این دستگاه در زمان دم جریان هوا با حجم مورد نظر با فشار مثبت وارد ریه ها می شود، این نوع از ونتیلاتور دارای 4 فاز اصلی دم، تغییر دم به بازدم، بازدم، تغییر از بازدم به دم می باشد.
امکان اجاره ونتیلاتور فشار مثبت در برند های مختلف به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از شرکت تجهیز سلامت وجود دارد.

قیمت اجاره اکسیژن ساز و اجاره بای پپ و اجاره ونتیلاتور از تجهیز سلامت

برای کسب اطلاع از قیمت اجاره اکسیژن ساز و اجاره بای پپ و اجاره ونتیلاتور از تجهیز سلامت به آدرس tajhizsalamat.com مراجعه کنید و یا با شماره 02155435360 تماس حاصل نمایید.
 
  انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما