تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۶۴۳۸۳
اعضای هیئت رئیسه شورای شهر آستانه‌سرا فریدونکنار با آرای حداکثری انتخاب شدند.
۰
plusresetminus
اعضای هیئت رئیسه شورای شهر آستانه‌سرا فریدونکنار انتخاب شدند/اتحاد در آغاز کار
به گزارش بلاغ، انتخابات سال دوم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آستانه‌سرا فریدونکنار با حضور ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار، اسماعیل‌زاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و با حضور تمامی اعضای شورا شهر آستانه‌سرا برای نخستین بار در ساختمان شهرداری این شهر برگزار شد.

در انتخابات صورت گرفته علی اکبر شهیدنیا با پنج رای به‌عنوان رئیس، حنانه شیرزاد با پنج رای نائب رئیس و محمدعلی توکلی با پنج رای به عنوان منشی انتخاب شدند.

همچنین در انتخابات کمیسیون‌ها محمدعلی توکلی با پنج رای برای مسئولیت کمیسیون ماده صد بدوی، حبیب‌الله احمدی با پنج رای کمیسیون ماده صد تجدیدنظر، عباس بابایی با پنج رای کمیسیون ماده ۷۷، علی‌اکبر شهیدنیا با پنج رای کمیسیون معاملات و حنانه شیرزاد با پنج رای برای کمیسیون ارزش افزوده انتخاب شدند.

آرای حداکثری در انتخابات شورای شهر تازه تاسیس آستانه‌سرا این پیام را منتقل می‌کند که اعضای آن با اتحاد گام خود را برای انجام وظایف مورد نظر برداشتند که البته با حضور شهردار این شهر که به تازگی حکم مسئولیت خود را از استاندار مازندران دریافت کرده امید است شاهد آغاز پروژه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، اقتصادی و فکری این شهر باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما