تاریخ انتشاردوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۶۴۲۴۶
مدیر فرودگاه نوشهر از راه‌اندازی خط پروازی مسقط - شیراز - نوشهر به عنوان اولین خط پرواز خارجی این فرودگاه خبر داد و گفت: نخستین پرواز ۱۱ شهریور در فرودگاه شهدای نوشهر به زمین می‌نشیند. ‎
۰
plusresetminus
راه‌اندازی نخستین خط پروازی خارجی در فرودگاه نوشهر
به گزارش بلاغ؛ سیدمرتضی حسینی، مدیر فرودگاه نوشهر از راه‌اندازی خط پروازی مسقط - شیراز - نوشهر به عنوان اولین خط پرواز خارجی این فرودگاه خبر داد و گفت: نخستین پرواز ۱۱ شهریور در فرودگاه شهدای نوشهر به زمین می‌نشیند. ‎

وی افزود: مسیر پروازی از مسقط در کشور عمان به شهر نوشهر به صورت اتصالی  از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر و برعکس از روز جمعه یازدهم شهریور ماه انجام می‌پذیرد.

مدیر فرودگاه نوشهر، خاطرنشان کرد: این نخستین پرواز ورود مسافر خارجی به فرودگاه نوشهر است که با استفاده از یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام خواهد شد.

حسینی، ظرفیت هواپیمای این خط پروازی را دست‌کم یک‌صد نفر اعلام کرد و گفت: هواپیمای شرکت قشم ایر در این خط پروازی حدود ۴۰ دقیقه در فرودگاه شیراز توقف خواهد داشت و بعد به صورت اتصالی به سمت نوشهر پرواز خواهد کرد.

مدیر فرودگاه نوشهر، تصریح کرد: این پرواز براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر جمعه ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه از شیراز وارد فرودگاه نوشهر می شود و در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه نوشهر را به مقصد شیراز ترک خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پرواز در مسیر مشهد به وسیله شرکت هواپیمایی آسمان به صورت رفت و برگشت برقرار است، از افزایش پروازهای این مسیر خبر داد و گفت:  از مهرماه پرواز به مسیر مشهد افزوده خواهد شد و به دنبال آن هستیم تا دیگر مقاصد پروازی را نیز با شرکت های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر از فرودگاه نوشهر برقرار شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴