تاریخ انتشاردوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۶۴۲۴۵
مدیرعامل شرکت ­مدیریت ­تولید­ برق ­نکا، گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا با رشد بیش از 7 درصدی در مردادماه امسال، یک میلیارد و 143 میلیون و 456 ­­هزار کیلووات­ ساعت انرژی تولید کرد. ‎
۰
plusresetminus
تولید یک میلیارد و 143 میلیون کیلووات­ ساعت انرژی در نیروگاه نکا
به گزارش بلاغ؛ حسینعلی تازیکی، مدیرعامل شرکت ­مدیریت ­تولید­ برق ­نکا در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا با رشد بیش از 7 درصدی در مردادماه امسال، یک میلیارد و 143 میلیون و 456 ­­هزار کیلووات­ ساعت انرژی تولید کرد. ‎

وی با اعلام این خبر افزود:  از این میزان تولید، بالغ بر یک میلیارد و 79 میلیون و 926 هزارکیلووات­ ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

مدیرعامل شرکت ­مدیریت ­تولید­ برق ­نکا، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، بهره‌برداری مناسب و تعمیرات به موقع و تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران در تعمیرات غیر مترقبه، تولید انرژی در این ماه در مقایسه با مرداد سال گذشته بیش از هفت درصد رشد داشت.

تازیکی ادامه داد: بالغ بر 74 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخار و حدود 26 درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی به دست آمد؛ طوری که در پنج ماه ابتدای امسال، 40.58 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.


گفتنی است نیروگاه شهید سلیمی نکا با 4 واحد بخار به ظرفیت هرکدام 440 مگاوات، 2­ واحد گازی به ظرفیت هریک 137.6 مگاوات و یک واحد بخارسیکل­ ترکیبی با ظرفیت 160 مگاوات با تامین بیش از 4 درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما