رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اعلام کرد:

کشف ۴۱ میلیارد ریال کالاهای قاچاق در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۶۴۲۲۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴۱ میلیارد ریال در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در استان کشف شد.
۰
plusresetminus
کشف ۴۱ میلیارد ریال کالاهای قاچاق در مازندران
به گزارش بلاغ، محمد محمد پور اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رابطان این پلیس در سراسر استان با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: مأموران در بازرسی‌های به عمل آمده موفق به کشف انواع کالای قاچاق ازجمله، ۳۵ هزار نخ سیگار، ۵۶ دستگاه لوازم خانگی، پنج هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۱۲۰ قلم دارو کمیاب، یک دستگاه خودرو سواری تویوتا لندکروز، ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین ،۴ هزار و ۳۶۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع، ۲۹ هزار و۵۰۰ کیلو کود شیمیایی به ارزش ۴۱ میلیارد ریال شدند.

محمد پور با اشاره به اینکه در این رابطه ۲۷ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: کلیه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴