معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر مراکز خصوصی افراد را تحت پوشش قرار ندهند، مجوز آنها لغو خواهد شد چون هزینه درمان ناباروری بالاست.
۰
plusresetminus
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:اگر مراکز خصوصی بیمه درمان نازایی را نپذیرند مجوزشان لغو خواهد شد  
به گزارش بلاغ؛ انسیه خزعلی درمورد هشدارها نسبت به قرار گرفتن ایران در سیاه‌چاله جمعیتی بیان داشت: قانون «جوانی جمعیت» از جمله برنامه‌هایی است که ریاست جمهوری تأکید دارند به سرعت پیگیری شود.
خزعلی که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد، کاهش قدرت علمی، به خطر افتادن سلامت جامعه، کاهش نیروی کار، کاهش نیروی دفاعی و افزایش هزینه برای سالمندان به عنوان نیروی مصرف‌کننده را از جمله پیامدهای پیری جمعیت برشمرد و هشدار داد: اگر پیش‌بینی‌ها و تدابیر لازم را انجام ندهیم خیلی از این مسائل و مشکلات قابل جبران نخواهند بود.

وی، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهارداشت: دولت در چند محور برنامه‌ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همچنین از حمایت بیمه‌ای از مادران باردار و افرادی با زایمان طبیعی خبر داد که تصویب شده و اجرایی خواهد شد و افزود: بیمه ناباروری نیز مطالبه مردمی است و یکی از اعتبارات در سفرهای استانی همین مسئله بوده که به تکمیل و تجهیز مراکز درمان ناباروری منتج می‌شود. خزعلی ادامه داد: اگر مراکز خصوصی افراد را تحت پوشش قرار ندهند، مجوز آنها لغو خواهد شد چون هزینه درمان ناباروری بالاست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴