تاریخ انتشارسه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۴۶۴۰۷۶
فرماندار بابل گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید ثبت و ضبط شود و نباید هیچگاه حتی از جزئیات این دوران غفلت کنند.
۰
plusresetminus
رویکرد مردمی دفاع مقدس باید حفظ شود
به گزارش بلاغ، قاسم عزیززاده‌گرجی در کمیته برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بابل با اشاره به اهمیت جایگاه ایثار گری در جامعه اظهار کرد: از بزرگ‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس شکل گیری روحیه مقاومت ملی در ملت ایران بوده که توانسته منشأ بسیج عمومی در مقابله با تجاوز و‌هجوم ناجوانمردانه دشمن باشد.
 
عزیززاده گرجی بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که بایدثبت و ضبط شود و نباید هیچگاه حتی از جزییات این دوران غفلت کنند.
 
وی تصریح کرد: حفظ و بازسازی یادگارهای جنگ از وظایف مهمی است که همگان باید به آن توجه کنند و باید با ابزار هنر آنان را برای مردم به تصویر کشاند.
 
فرماندار بابل به فعال سازی حوزه مردمی این حوزه اشاره کردو افزود: ذکر این نکته نیز ضروری است که مجموعه عظیم این دستاوردها بدون حمایت ها و کمکهای مردمی در آن دوران و همکاری، هماهنگی و پشتیبانی سایر ارگانها و نهادها از جمله جهاد سازندگی و هلال احمر در بخش های مختلف میسر نمیگردیدوامروز هم باید در این حوزه مردم نقش‌پررنگی داشته باشند در همه کمیته ها باید از ظرفیت مردم استفاده شود.
 
عزیززاده‌گرجی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان اخیر خودشان بر تحریف دستاوردهای دفاع مقدس از سوی دشمنان تاکید کردند و گفتند: جریان تحریف بدنبال کم‌اهمیت جلوه دادن دفاع مقدس،از اهداف و ارزش‌های والایست که باید به آن توجه کرد تا با پشتوانه منطقی و استدلال درست دستاوردهای دفاع مقدس را بسط وگسترش داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷