تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۶۳۹۹۴
مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری مازندران گفت: احداث اسکله رورو ریلی بندر امیرآباد با پیگیری‌های استانداری و تاکید ویژه دولت تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و خرید کشتی رورو نیز در دستور کار قرار دارد.
۰
plusresetminus
اسکله «رو رو ریلی» بندر امیرآباد تا پایان امسال به اتمام می‌رسد
به گزارش بلاغ؛ حسین شاه‌پری مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و مشاور استاندار در جلسه شورای اداری استانداری مازندران اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به مازندران مجموعا 176 مصوبه داشتیم.

وی افزود: بیش از 17 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه اعتبارات در نظر گرفته شده برای این مصوبات می‌باشد که می‌بایست در فاصله زمانی 1401 الی 1403 به منصه ظهور و اجرا برسد.

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و مشاور استاندار، خاطرنشان کرد: از پروژه‌های شاخصی که رئیس‌جمهور از آن بازدید کرد و برای آن یک مهلت زمانی برای اتمام نیز تعیین شد، نیروگاه زباله‌سوز ساری بود که پس از آنکه حدود 12 سال این پروژه مسکوت مانده بود با حضور آیت‌الله رئیسی و تخصیص اعتبارات، در حال حاضر در بخش ابنیه، برج و تجهیزات به یک پیشرفت بیش از 80 درصدی دست پیدا کرده است.

شاه‌پری ادامه داد: امیدواریم با اعتباراتی که به این پروژه تخصیص پیدا کرده است در دهه فجر امسال شاهد افتتاح نیروگاه زباله سوز ساری باشیم.

وی تاکید کرد: پروژه مهم دیگر به پروژه تصفیه‌خانه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر بر می‌گردد که طی بازدیدی که هفته گذشته انجام شد دارای پیشرفت بیش از 90 درصدی است که بنا بر اذعان پیمانکار پروژه تا پایان تابستان امسال به افتتاح خواهد رسید.

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و مشاور استاندار، تصریح کرد: ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر یکی دیگر از پروژه‌های مورد تاکید دولت و استاندار در سفر اخیر رئیس جمهور به مازندران بود که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

شاه‌پری احداث اسکله رورو ریلی را یکی دیگر از پروژه‌های مهم در استان برشمرد و گفت: این پروژه نیز با پیگیری‌های استانداری و تاکید ویژه دولت تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و خرید کشتی رورو نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص مصوبات تحقق یافته اعلام کرد: از 176 مصوبه سفر رئیس جمهوری به مازندران، 85 مصوبه  دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 30 درصدی است که مصوبه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰