تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۶۳۹۸۰
فرماندار ویژه بابل از آغاز فعالیت 17 گروه جهادی در 21 روستای منطقه محروم بالادست بخش بندپی شرقی شهرستان بابل خبر داد.
۰
plusresetminus
فعالیت 17 گروه جهادی در 21 روستای محروم بندپی شرقی بابل
به گزارش بلاغ، قاسم عزیز زاده گرجی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دغدغه‌مندی نسبت به معیشت و زندگی محرومان از خصوصیات نیروهای جهادی است و چنین افرادی با روحیه و انگیزه بسیار بالا، همچون ایثارگری‌های برگرفته از دوران دفاع مقدس، به ارائه خدمت به محرومان جامعه می‌پردازند.

وی افزود: زدودن محرومیت از اقشار مختلف، نشاط معنوی را برای نیروهای جهادی که با تمام وجود به فکر حل مشکلات محرومان هستند، به دنبال دارد و بسیار ارزشمند است.

فرماندار ویژه بابل با اشاره به اینکه گروه های جهادی با هدف خدمت رسانی به محرومین مشغول به فعالیت خواهند شد، افزود؛ 300 طلبه جهادگر در حوزه عمرانی، تبلیغی، فرهنگی، هنری و زیباسازی محیط در 21 روستا در قالب 17 گروه جهادی از روز چهارشنبه 26 مردادماه الی روز یکشنبه 30 مردادماه در منطقه محروم و بالا دست بخش بندپی شرقی شهرستان بابل فعالیت خواهند کرد.

عزیززاده گرجی بیان داشت‌: از بین 300 جهادگر 80 نفر غیر ایرانی که از 15 ملیت مختلف برای کمک به محرومین منطقه بالادست بابل عازم این شهر شدند.

وی با اشاره به اینکه 800 میلیون تومان با مشارکت مردمی  هزینه تمام شده پروژه های می باشد که گروهای جهادی در این مناطق  انجام خواهند داد، گفت: گروه های جهادی 15 هزار متر از جاده های محلی منطقه را بتن ریزی و آماده بهره برداری ساکنین این 21 روستا خواهند کرد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار کرد: از دیگر اقدامات این گروه جهادی در کنار پروژه های عمرانی، مرمت و ترمیم اماکن عمومی، آماده سازی بسته های معیشتی برای افراد مستضعف و تهیه 50 میلیون تومان هدایای فرهنگی است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در ادامه از فعالیت خدمت رسانی 105 پزشک و دندانپزشک در منطقه محروم و بالادست بندپی شرقی بابل خبر داد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای جهادی برای خدمات رسانی رایگان پزشکی و دندانپزشکی به مردم منطقه محروم بالادست بندپی شرقی بابل قابل تقدیر است افزود؛ فعالیت این گروه جهادی از 8 صبح چهارشنبه 26 مردادماه در آستانه امامزاده سید نظام الدین بندپی شرقی شروع می شود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این خدمت رسانی گروه های جهادی به مدت 5 روز تا عصر روز یکشنبه 30 مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰