تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۶۳۹۷۳
معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور گفت: روند پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم‌شهر بطور همزمان در سه جبهه کاری سرعت خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان مهرماه امسال شاهد اتمام این طرح باشیم.
۰
plusresetminus
اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم‌شهر تا پایان مهرماه
به گزارش بلاغ، محمدرضا کدخدا زاده در بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم شهر اظهار کرد: اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم شهر با تامین اعتبار و افزایش پیمانکاران سرعت می‌گیرد.

وی بیان کرد: روند انجام این طرح بطور همزمان در سه جبهه کاری سرعت خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان مهرماه شاهد اتمام این طرح باشیم.

معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی قائم شهر را از طرح‌های اولویت دار مصوبه سفر ریاست جمهوری به مازندران اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر ۴۱ میلیاردتومان اعتبار، برای تکمیل و بهره برداری این طرح تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر اختصاص یافته است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی در امتداد طرح چهار خطه کردن تهران به قائم شهر در محور سوادکوه جزء تعهدات وزارت راه است که بدلیل مشکلات اعتباری و وجود معارضین این طرح با توقف و تاخیر روبروشده است.

کمال علیپور افزود: توجه به هدایت ترافیک شهری در استفاده از این طرح از مطالبات شهروندان قائم شهری است که باید مورد اهتمام مجریان طرح قرا بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴