تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۳۹۵۷
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از بازگرداندن دختر بچه 3 ساله ای که در جنگل های شهرستان چالوس با غفلت خانواده جامانده بود، خبر داد.
۰
plusresetminus
ماجرای عجیب جاماندن یک کودک در جنگل‌های چالوس
به گزارش بلاغ، سید جعفر ساداتی بیان داشت: روز گذشته دو خانواده اهل تهران که جهت تفریح به شمال سفر و در پارک فین شهرستان چالوس بیتوته کرده بودند پس از ترک محل و رسیدن به مقصد متوجه جاگذاشتن دختر بچه 3 ساله خود در چالوس می شوند.

وی افزود: در این زمان با تماس نگهبان پارک و سایر مسافران با پلیس 110 مبنی بر مفقودی دختر بچه ای در پارک، بلافاصله ماموران کلانتری 12 شهید بهشتی شهرستان چالوس به پارک مراجعه و کودک گمشده را به کلانتری منتقل می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پس از رسیدگی به امورات کودک در کلانتری، پدر بزرگ و مادربزرگ کودک گمشده جهت تحویل گرفتن دختر بچه به کلانتری مراجعه کردند، تصریح کرد: وقتی شرح ماوقع از آنان پرسیده شد که چطور پس از دو ساعت رسیدن به مقصد متوجه عدم حضور کودک نشدند، اظهار داشت پدر و مادر بچه فکر می کردند که فرزندشان در خودروی دیگری است.

ساداتی با اشاره به این موضوع که غفلت والدین گاهی باعث بروز حوادث غیر قابل جبران می شود خطاب به مسافران و خانواده ها هشدار داد: مراقب کودکان خود در پارکها، تفرجگاهها، رودخانه و سواحل باشند و لحظه ای از آنان غافل نشوند تا لذت سفر را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰