دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران خبر داد:

پذیرایی از زائران اربعین توسط خادمیاران رضوی مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۶۳۹۵۶
دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: خادمیاران کانون های خدمت رضوی مازندران برای بهتر اجرا شدن برنامه های موکب ها و پذیرایی از زائران امام حسین (عليه السلام) پس از برگشت از عتبات در مرز مهران تلاش خواهند کرد تا خادم الحسین(ع) هم باشند.
۱
plusresetminus
پذیرایی از زائران اربعین توسط خادمیاران رضوی مازندران
به گزارش بلاغ، محمداسماعیل امامزاده در جلسه ی فصلی مسئولان کانون های محله ای، موضوعی و ارکان خدمت رضوی شهرستان قائم شهر به مشارکت کانون های خدمت رضوی استان مازندران در برپایی موکب در مرز مهران اشاره و اظهار کرد: باتوجه به شرایط کرونا در دو سال گذشته و مشکلات اعزام و اشتیاق امسال زائران پیاده اربعین با همراهی کانون های خدمت رضوی مازندران و با نظارت آستان قدس رضوی موکب هایی در جای جای شهر مهران پیش بینی شده که خادمیاران کانون های خدمت رضوی مازندران سهمی مهم در پرپایی موکب و حمایت از زائران خواهند داشت.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران با بیان اینکه کانون های خدمت رضوی در سراسر مازندران برای بهتر اجرا شدن برنامه های موکب ها و پذیرایی از زائران امام حسین (عليه السلام) پس از برگشت از عتبات در مرز مهران تلاش خواهند کرد تا خادم الحسین(ع) هم باشند، گفت: هزینه برپایی این موکب و پذیرایی از زائران حضرت امام حسین(علیه السلام)، به همت خادمان امام رئوف(ع) دیار علویان، خیرین و محبان اهل بیت(علیهم السلام) تامین می شود.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با مدیریت علی الدوام خادمیاران رضوی استان و به کارگیری ظرفیت ها و منابع، در این امر خطیر و آزمون الهی سربلند شویم و این خدمتگزاری در هرچه با شکوهتر برگزاری مراسم اربعین و پذیرایی از محبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آخرین اوج پاداشی باشد که ولی نعمتمان به خادمان خود عنایت می فرماید.

 محمدصادق فاضل زاده دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر نیز با  معرفی مسولان جدید بعضی از کانون های موضوعی، در خصوص نحوه کمک های نقدی و غیرنقدی برای موکب اربعین حسینی، روند بکارگیری و جذب یاوران رضوی و... مطالبی مطرح کرد و خواستار تلاش بیشتر خادمیاران رضوی به لحاظ جدب کمک های خیرین در راستای هرچه بهتر پذیرایی زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در موکب امام رضا(علیه السلام) اربعین شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما