BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> آمادگی کامل مازندران برای صادرات مرکبات به چیناز هرگونه تبادل تجاری استقبال می‌کنیم | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۴۶۳۹۲۸
استاندار مازندران با بیان این که مازندران برای صادرات کالا از جمله مرکبات و محصولات لبنی و افزایش تبادلات تجاری با کشور چین آماده است، گفت: صادرات یک میلیارد دلاری کالا از مبدا مازندران به نقاط مختلف جهان در سه سال آینده برنامه ریزی شده است. ‎
۰
plusresetminus
آمادگی کامل مازندران برای صادرات مرکبات به چین/از هرگونه تبادل تجاری استقبال می‌کنیم
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور در نشست ویدئو کنفرانسی با محمد کشاورز زاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین افزود: مازندران تشنه صادرات محصولات تولیدی است که با رایزنی‌های مختلف درصدد تحقق این امر مهم هستیم.

وی با بیان این که صادرات یک میلیارد دلاری کالا از مبدا مازندران به نقاط مختلف جهان در سه سال آینده برنامه ریزی شده است، گفت: از هرگونه تبادل تجاری که باعث رونق کسب و کار و توسعه مازندران شود، استقبال خواهیم کرد.

استاندار مازندران با بیان این که در ابتدای دهه ۱۳۹۰ برای صادرات مرکبات از مازندران به کشور چین پیگیری‌هایی انجام شد، اما این طرح در گام بعدی ابتر ماند، خاطر نشان کرد: در دوره جدید پیگیری‌ها، خواهان اجرای ۱۰۰ درصدی صادرات مرکبات از مازندران به کشور چین هستیم.

حسینی‌پور بر ضرورت وجود و فعالیت میدان میوه و تره بار و دفتر ویژه اتاق بازرگانی مازندران در کشور چین تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بی‌نظیر کالاهای تولیدی مازندران باید به معنای واقعی به کشور چین معرفی شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تشریح ظرفیت های قابل توجه گردشگری بویژه گردشگری سلامت استان، اضافه کرد: خواستار حضور گردشگران چینی در مازندران و شکوفایی گردشگری سلامت و گردشگری دریایی در این استان هستیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴