کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

احتمال افزایش پیک مصرف برق دور از انتظار نیست/ضرورت تداوم همکاری مردم

25 مرداد 1401 ساعت 18:30

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درباره مدیریت مصرف برق شهروندان در روز‌های گرم پیش رو در استان هشدار داد.


به گزارش بلاغ، سید كاظم حسینی كارنامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دو هزار و ۲۲۸ مگاوات برق امسال تاکنون در استان مصرف شده است که با توجه به تداوم گرمای پیش رو احتمال دارد این پیک بالاتر رود.

حسینی کارنامی افزود: اگرچه هنوز به پیک سال گذشته که دو هزار و ۴۰۰ مگاوات بود نرسیدیم، اما با توجه به در پیش بودن روز‌های گرم احتمال افزایش پیک امسال نیز دور از انتظار نیست.

وی بر لزوم تداوم همکاری مردم در زمینه صرفه‌جویی مصرف برق تأکید کرد و گفت: اگر همکاری و صرفه‌جویی مردم مانند روز‌های ابتدایی تابستان امسال تداوم داشته باشد، از روز‌های باقیمانده تابستان نیز با کمترین مشکل عبور خواهیم کرد چرا که در حال حاضر نیازمند همکاری مردم و صرفه‌جویی آن‌ها هستیم.

حسینی کارنامی ادامه داد: مشترکان خصوصا در ساعات اوج بار که ساعت ۱۱ تا ۱۸ عصر و ۲۰ تا ۲۳ شب است مدیریت مصرف را رعایت کرده و این در ساعات وسایل برقی پرمصرف را تا حد امکان روشن نکنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: قرار دادن کولر‌های آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولرگازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند لباسشویی و اتو در ساعت اوج بار از راهکار‌هایی است که به تامین برق پایدار کمک کند.

وی افزود: امسال تاکنون خاموشی برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی نداشته ایم و امیدواریم با همراهی مشترکین، پایداری شبکه برق ادامه داشته باشد و تابستان امسال را بدون مشکل و خاموشی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 463901

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463901/احتمال-افزایش-پیک-مصرف-برق-دور-انتظار-نیست-ضرورت-تداوم-همکاری-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com