کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پدر شهیدان « میرابراهیمی» آسمانی شد/تشییع پیکر فردا در بابل

24 مرداد 1401 ساعت 23:19

سید ابراهیم میرابراهیمی پدر شهیدان والامقام سید صادق و سید جواد به فرزندان شهیدش پیوست.


سید ابراهیم میرابراهیمی پدر وارسته شهیدان والامقام سید صادق و سید جواد میرابراهیمی در سن ۹۵ سالگی پس از سال‌ها صبر و بردباری، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر وارسته فردا سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه ساعت ۹ صبح از مسجد شهید بهشتی (خورشیدکلا) به سمت مزار ابدی واقع در گلزار شهدای معتمدی بابل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید سیدجواد میر ابراهیمی ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۴۱ متولد و در ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج و شهید سید صادق میر ابراهیمی ۵ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ متولد و در ۲۷ اسفندماه سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی را تسلیت گفت.

در این پیام به خانواده معظم شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی آمده است؛

پدران والامقام شهدا که برای رضایت حضرت حق از عزیز ترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان مومن خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌ های برتر استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم حاج سید ابراهیم میر ابراهیمی پدر بزرگوار شهیدان والامقام سید جواد و سید صادق میر ابراهیمی اسوه اخلاق و پایمردی که ثمره عمر شریف خویش را در تربیت و پرورش فرزندانی مومن و مخلص سپری نمود در ملکوت اعلی همنشین شد.

اینجانب مصیبت درگذشت این پدرمقاوم و صبور را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و بیت معزز شهیدان معظم میر ابراهیمی تسلیت و تعزیت عرض نموده، ان شاءالله تعالی روح بلند این عزیز سفر کرده در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین( ع ) و فرزندان شهیدش محشور گردد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 463875

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463875/پدر-شهیدان-میرابراهیمی-آسمانی-تشییع-پیکر-فردا-بابل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com