تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۶۳۸۶۹
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار احتکار میلیاردی اقلام دارویی خبر داد و گفت: یک میلیون و 200 هزار عدد انواع دارو به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف شد.
۰
plusresetminus
احتکار میلیاردی اقلام دارویی در ساری/کشف 1.2 میلیون عدد انواع دارو در منزل مسکونی!
به گزارش بلاغ، محمد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با اقلام حساس و سلامت محور جامعه و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک داروخانه اقدام به احتکار اقلام دارویی در یک مجتمع مسکونی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، اداره اطلاعات این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی خود با هماهنگی قضائی و همراهی عوامل انتظامی و اطلاعاتی شهرستان ساری با کار شبانه روزی از طریق ذره بین قرار دادن مکان نگهداری داروهای غیرمجاز که اقدام به دپو انواع اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت و آمپول های دارای شرایط نگهداری خاص در یک باب آپارتمان مسکونی کرده بود را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از هماهنگی های قضائی با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، یک میلیون و 200 هزار قلم دارو را کشف کردند.

محمد پور ارزش داروهای مکشوفه را برابر نظر بالغ بر30 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: منزل فوق پلمب و مالک داروخانه و پزشک متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که نشانگر  افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی رابیان و از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴