تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۶۳۸۶۰
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز دشمنان این مرز و بوم را هزاران دورتر از مرزهای خودمان زمین گیر کرده‌ایم و آنها توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.
۰
plusresetminus
دشمن توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد/موشک‌های نقطه‌زن سپاه کابوسی برای دشمنان ایران
به گزارش بلاغ، سردار سیدقاسم قریشی در آیین بزرگداشت قیام خونین ۲۳ مرداد ۵۷ و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۵۷۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان تنکابن با بیان اینکه مردم تنکابن مفتخر به حضور در تمام عرصه‌های دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: شهدا با گذشت از لذت دنیوی، امنیت و اسایش را برای مردم و نوامیس کشور به ارمغان آوردند.

وی با برشمردن ویژگی‌ها و رشادت‌ها و ایثار شهیدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: گرامیداشت و ادامه دادن راه شهدا کمتر از شهادت نیست.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: معامله خدا با شهدا بوده و شهدای زیادی داریم که دو تا سه روز از زندگی مشترکشان گذشته بود اما از همه چیزشان گذشتند تا کشور در امان بماند.

قریشی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره شهدا بودند که در مقابل صدام‌ها، داعش ها و انواع فتنه‌ها مقاومت کردند، تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از رسانه‌های بسیار سعی در کتمان حقیقت‌های موجود و دستاوردهای شهدا دارند.

وی اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی از همان آغاز انقلاب اسلامی شروع شد و تاکنون نیز ادامه دارد اما به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام تمامی توطئه های آنها نقش بر آب شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر توجه ویژه به جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون به فضل الهی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که باید به مردم گفته شود تا آنها بیش از پیش به انقلاب و آرمان های آن پایبند باشند.

قریشی خاطرنشان کرد: در دوران ننگین پهلوی کشور با کمبود امکانات در بسیاری از بخش‌ها مواجه بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از عقب ماندگی ها با وجود جنگ تحمیلی و تحریم ها جبران شد.

به گفته وی، ارتقای سیستم بهداشت و درمان ، افزایش امید به زندگی ، احداث پایشگاه های بزرگ ، پیشرفت در حوزه هوا و فضا بخشی از اقداماتی است که صورت گرفته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:امروز صنایع دفاعی کشور در بالاترین آمادگی قرار دارد و این درحالی است که در دوران پهلوی کشور در این حوزه با مشکلات زیادی همراه بود.

قریشی افزود: امروز دشمنان این مرز و بوم را هزاران دورتر از مرزهای خودمان زمین گیر کرده‌ایم و آنها توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.

این مسئول بیان کرد: امروز موشک های نقطه زن سپاه به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده و آنها توان مقابله با آن را ندارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب یک حکومت با دید دموکراسی و مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک مکتب و گفتمان جدید را به جهان معرفی کرد، خاطرنشان کرد: ایران با انقلاب اسلامی خط بطلانی بر قدرتهای غرب و شرق کشید.

قریشی به بخشی از دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: رشد چشمگیر تولید دارو، توان تخصصی پزشکی و در حوزه درمان در زمره پنج کشور دنیا هستیم‌.

در این آیین حاج ابوذر روحی خالق اثر ماندگار سلام فرمانده به مداحی و نوحه‌سرایی پرداخت.

۲۳ مرداد ۵۷ مصادف  با قیام مردم تنکابن علیه رژیم ستم شاهی است که مردم این شهرستان پس از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند که در این حادثه سه تن از اهالی این منطقه به نام های سید احمد تلاتری ، سید ابراهیم کربلایی و منصور مسلمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما