کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار مرکز مازندران تاکید کرد:

ضرورت تسهیل در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری/کارخانه نوآوری در ساری راه‌اندازی می‌شود

24 مرداد 1401 ساعت 8:33

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه در جهت تحقق رشد اقتصادی 7/8درصدی ابلاغی لازم است کلیه ظرفیت‌های موجود و قابل ایجاد شناسایی شوند، گفت: ۴ کارگروه پایش و نظارت، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تامین مالی و بهره‌وری، ذیل ستاد رشد شهرستان تشکیل شده است.


به گزارش بلاغ، محمدعلی نوبخت در جلسه ستاد رشد اقتصادی شهرستان ساری با تاکید بر ضرورت ایجاد پنجره واحد به منظور حمایت از سرمایه گذاران، گفت: سرمایه‌گذاران باید بتوانند بدون دغدغه خاطر در مرکز استان سرمایه‌گذاری کنند و دستگاه‌ها نیز موظف هستند از سرمایه‌گذاران با ایجاد شرایط قانونی حمایت کنند و فرآیند‌های صدور مجوزها را تسهیل نمایند.

وی با بیان اینکه در جهت تحقق رشد اقتصادی 7/8درصدی ابلاغی لازم است کلیه ظرفیت‌های موجود و قابل ایجاد شناسایی شوند، تصریح کرد: ۴ کارگروه پایش و نظارت، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تامین مالی و بهره‌وری، ذیل ستاد رشد شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان ساری ادارات را موظف به اعلام املاک و دارایی‌های مازاد خود به منظور مولدسازی دانست و افزود: توسعه اقتصادی نیازمند منابع مالیست، لذا عزم دولت سیزدهم برای استفاده بهینه از اموال و دارایی‌‌‌های راکد و مازاد خود در جهت رفع بخش مهمی از کمبود منابع جدی است.

نوبخت با اشاره به اینکه  به دنبال ایجاد و راه اندازی کارخانه یا ناحیه نوآوری در شهرستان ساری هستیم، خاطرنشان کرد: کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن چهار بخش کلان و شاخص رشد اقتصادی در مرکز استان است که مقرر شد جهت تامین مالی تحقق رشد 7/8درصدی در این بخش‌ها از محل ماده 58 با استفاده از ظرفیت‌های بانک‌ها، تهاتر نفت، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری مستقیم اقدام شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 463859

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463859/ضرورت-تسهیل-فرآیند-صدور-مجوزهای-سرمایه-گذاری-کارخانه-نوآوری-ساری-راه-اندازی-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com