رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

آزادسازی 65 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی عباس‌آباد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۳۸۵۷
رئیس کل دادگستری مازندران از اعاده به وضع سابق 55 قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از 65 هزارمترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.
۰
plusresetminus
آزادسازی 65 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی عباس‌آباد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری از اعاده به وضع سابق ۵۵ قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از ۶۵ هزار متر مربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس آباد خبر داد.

وی در این خصوص گفت: با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس‌آباد در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زارعی و باغی، با حضور نماینده جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مرتبط نسبت به اعاده به وضع سابق ۵۵ قطعه زمین به میزان ۶۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و باغی شامل چندین ساختمان نیمه‌کاره و دیوارکشی در روستای یالبندان شهرستان عباس‌آباد اقدام شد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران از اجرای برنامه‌های مستمر در جهت پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز، نظارت بر صدور مجوزات تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی بویژه در مناطق کشاورزی و روستایی استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از استان‌های حاصل‌خیز بوده و بیشتر اشتغال مردم از راه کشاورزی است شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان در راستای حفظ اراضی کشاورزی تاکیدات فراوانی داشته و در این‌خصوص جلساتی به‌صورت ماهانه تشکیل تا تصمیمات لازم به‌منظور پیشگیری و اثربخشی بیشتر اقدامات دستگاه‌ها، اتخاد شود .

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر ممنوعیت هرنوع تغییر کاربری زمین‏‌های کشاورزی، بیان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید به شیوه قانونی از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌ها پیشگیری کنند و در این راستا نیروی انتظامی نیز باید کمک کار باشد و البته دادستان‏‌های سراسر استان نیز همکاری لازم را در این زمینه خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴