کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اعلام کرد:

کشف احتکار 35 میلیاردی لوازم خانگی در بابلسر 

23 مرداد 1401 ساعت 16:20

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی برندهای داخلی به ارزش تقریبی 35 میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبر داد


به گزارش بلاغ، محمد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولراسپیلت، تلویزیون، لوازم گرمایشی و غيره با برندهاي مختلف داخلي و خارجي در انبار یکی از شرکت های بازرگانی خود کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به دپو عظیم انواع لوازم خانگی در یکی از انبارهای غیر مجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از هماهنگی های قضائی با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان بابلسر در بازرسی از انبار نگهداری کالا چند صد قلم کالای مصرفی با برندهای داخلی و قاچاق خارجی را کشف کردند.

محمد پور ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر 35میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت:  انبار فوق پلمب و بازرگان متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که نشانگر افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی را بیان و از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 463845

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463845/کشف-احتکار-35-میلیاردی-لوازم-خانگی-بابلسر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com