کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از خبرنگاران مازندران در یادمان ۸ شهید خوشنام ساری

23 مرداد 1401 ساعت 19:20

آئین تجلیل از خبرنگاران در یادمان ۸ شهید خوشنام (گمنام) دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار شد.


به گزارش بلاغ ، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران  در آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران که در یادمان  ۸ شهید خوشنام(گمنام) دفاع مقدس در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران امروز در ساری  برگزار شد، با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران اظهار کرد : خبر نگاران در خط مقدم جنگ نرم ، ترکیبی و شناختی قرار دارند و با کمترین امکانات در مقایسه با رسانه های معاند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران  فعالیت می کنند و تاثیر گذار  هم هستند.

وی افزود:  خبرنگاران با همه ی مشکلات اقتصادی و معیشتی ،  باز هم در مقابل باطل ساکت نمی نشینند و با قلم ، دوربین ها و تفکر  عاشورایی از  انقلاب اسلامی  دفاع و آن را به دنیا معرفی و صادر  می کنند و ترس و وحشت به دل دشمنان مستکبر و قدرت های بزرگ جهان  می اندازند.

ملکی خاطر نشان کرد:  دشمنان جمهوری اسلامی ایران  از همان  روز های  نخست  دفاع مقدس ،جنگ ترکیبی را  آغاز کرده بودند اما وقتی دیدند  با همه ی کمک های تجهیزاتی به رژیم بعثی عراق  شکست خوردند و با افزایش قدرت نظامی کشور ما، به ویژه در سال های اخير حمله نظامی  به ایران  امکان پذیر نیست جنگ نرم ،شناختی و  اعتقادی را به راه انداختند .  

این مسئول با بیان اینکه : خبرنگاران و اصحاب  رسانه انقلابی، بدون هیچ ترسی باید در راه حق با قلم و دوربین هایشان تلاش و مانند رزمندگان دفاع مقدس ، مدافع حرم  ،مدافع سلامت و به ویژه‌  سردار  شهید مقاومت جاج قاسم سلیمانی   مقاوت  کنند و از باطل افشاگری کنند  خاطرنشان کرد : خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و مسئولان باید به این قشر جامعه بیشترین توجه را داشته باشند . 

خواندن زیارت عاشورا، مداحی ، عطر افشانی گلزار ۸ شهید خوشنام(گمنام)  در این مرکز فرهنگی دفاع مقدس و قدر دانی  از خبرنگاران استان با اهدا لوح سپاس به ویژه  قدردانی از بانوی هنرمند نقاش ، نسیم خوش تراش از دیگر برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام /
 


کد مطلب: 463841

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463841/تجلیل-خبرنگاران-مازندران-یادمان-۸-شهید-خوشنام-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com