کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر اقتصاد:

رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های دولت است

22 مرداد 1401 ساعت 21:12

وزیر اقتصادبا بیان اینکه رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های دولت است؛ گفت: تسهیل صادرات از نقاط مختلف کشور باجدیت در دست پیگیری است و باید استانداران در مسیر رونق کسب و کار گام بردارند.


به گزارش بلاغ؛ سید احسان خاندوزی در سفر یکروزه خود به مازندران و در نشست با مجمع نمایندگان و صادرکنندگان استان مازندران که با حضور استاندار مازندران در سالن جلسات استانداری مازندران، برگزار شد، اظهار کرد: امنیت سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه تولید و صنعت کشور با ثبات در بازار اقتصادی افزایش خواهد یافت.
 
وی افزود توسعه اقتصادی در کشور نیز با افزایش سرمایه گذاری‌ها روی خواهد داد و دولت برای تحقق این امر برنامه دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارائی با بیان این که دولت خود را خادم بخش خصوصی می داند، خاطرنشان کرد: مسوولان اجرایی استان برای توسعه کشور زیر پای تولیدکنندگان فرش قرمز پهن می کنند.

این مسئول ادامه داد: رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های دولت است و مسوولان اجرایی استان‌ها تمام قد در کنار تولیدکنندگان هستند.

خاندوزی بر ضرورت تعیین محور توسعه در استان‌های کشور طبق برنامه تاکید کرد و افزود: نباید اجرای طرح‌های اقتصادی بی جهت و غیرکارشناسی باشد و مسوولان استانی اولویت‌های اقتصادی محلی را تدوین کنند.

وی عنوان کرد: تسهیل صادرات از نقاط مختلف کشور باجدیت در دست پیگیری است و باید استانداران در مسیر رونق کسب و کار گام بردارند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور در ادامه سفر یکروزه خود به مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان برنامه پایانی سفر بایدید کرد؛ خاندوزی با عنوان اینکه سیاست دولت و به‌ویژه رئیس جمهور، مولدسازی دارایی‌های دولت است؛ گفت: ضرورت دارد مدیران با جدیت به این سمت گام بردارند.

وی افزود: استاندار مازندران برنامه‌های خوبی در این زمینه دارند و نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی‌ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است.

وزیر اقتصاد با اشاره به تلاش‌های مدیریتی در استان مازندران خاطرنشان کرد: تولیدات شرکت صنایع چوب و کاغذ نسبت به ۲ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این شرکت به عنوان یکی از کانون‌های تولیدی در این حوزه، در مسیر رونق قرار گرفته است.

خاندوزی تصریح کرد: انتظار داریم با حمایت‌هایی که توسط شبکه بانکی کشور صورت می‌گیرد، یک سوم نیاز کشور توسط این شرکت تامین گردد تا در آینده نسبت به نوسازی فناوری این مجموعه بتوانیم اقدام کنیم.

وی در جهت روند حمایت استاندار از اقتصاد، تولید و تولیدکنندگان استان، متذکر شد: از همه مدیران استان درخواست داریم با همین سرعت و جهت‌گیری که مدیریت ارشد استان در دستور کار دارد و از دولت جهادی انتظار می‌رود در این مسیر تلاش کنند تا در سال آینده با توجه به هماهنگی که میان دولت و مجلس وجود دارد، شاهد رونق و توسعه صنعت چوب و کاغذ استان مازندران باشیم.

 وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری، دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 463826

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463826/رفع-دغدغه-های-سرمایه-گذاران-فعالان-اقتصادی-جزو-اولویت-های-دولت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com