تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۶۳۸۱۸
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در شیب فروپاشی است، گفت: امروز آماج تمام رسانه های دنیا علیه انقلاب اسلامی است و باید هوشیار باشیم.
۰
plusresetminus
رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شیب فروپاشی است/پیام انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنیم
به گزارش بلاغ، سردار ابوالفضل شکارچی در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای سال سپاه کربلا که با حضور فرمانده سپاه کربلا، خبرنگاران و اصحاب رسانه در ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه افتخار استان مازندران در حوزه خبرنگاری شهید باغبانی بوده است، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با رسالت خبرنگاران تبیین می‌شود و‌ اگر رسالت زینبی نبود حادثه عاشورا فراموش می شد چرا که پیام رسانی این بانو در این حماسه بی نظیر بوده است.

وی اظهار کرد: استان مازندران شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در مقابله با دشمنان پیشران و پیش‌رو بوده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اعلام اینکه کار رسانه فراتر از کار مادی است و‌ کار ما رسالت دینی است، بیان کرد: اگر پیشکسوتان حوزه رسانه در این کار موفق بودند به دلیل رویکرد انقلابی بوده و این رویکرد رسالت محور و تکلیف محور اصحاب رسانه اصل بوده است.

وی با اعلام اینکه کار خبرنگاری رسالت دینی و انقلابی است و هرکجا که موفق بودیم به این رویکرد توجه شد، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی باید به نسل آینده و جهان منتقل شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سربلندی، عزت و افتخار در منطقه و جهان رسیده به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه و الهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بوده است.

 شکارچی خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم، عملیات روانی، جنگ رسانه‌ای و جنگ شناختی از طریق امپراطوری رسانه‌ای دشمن با تمام توان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و دشمنان شکست خورده در میدان‌های سخت و تقابل نظامی با نظام راهبرد اساسی خود را جنگ نرم قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: با یک نبرد و جنگ نابرابر رو به رو هستیم که دشمن به عنوان یک امپراطور رسانه‌ای با محوریت صهیونیست ها در دنیا تمرکز خود را مقابله با آرمان های جمهوری اسلامی قرار داده و تا از بین بردن این آرمان ها از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه رویکرد انقلابی و انقلابی‌گری خبرنگاران سبب شده که در عرصه های مختلف موفق باشیم، گفت: امروز آماج تمام رسانه های دنیا علیه انقلاب اسلامی است و باید هوشیار باشیم.

شکارچی با بیان اینکه رسانه مهم‌ترین لشکر انقلاب اسلامی است که همه حرکت و توانمندی این لشکر در جهت تحقق هدف قاطع است اظهار کرد: نباید دچار عملیات فریب شویم و باید مطالبه‌گری کرد اما هیچ کس حق ندارد از مسیر آرمان‌های انقلاب خارج شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در شیب فروپاشی است، گفت: خبرنگاران به عنوان افسران شجاع و خلاق جنگ نرم و سربازان مبتکر امام زمان (عج) هستند و خبرنگاران تراز انقلابی، شمشیرزن ها را بسیج و پشت دشمن را خالی می‌کند و انسجام را از دشمن می‌گیرد.

این مسئول بیان اینکه رسالت اصلی رسانه‌های کشور صیانت، حفظ و توسعه تعمیق ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی است، ادامه داد: باید با پرهیز از سطحی‌نگری، عمق راهبردی به فضای رسانه داده شود.

وی با اعلام اینکه دشمن تلاش دارد موضوعات اساسی کشور را به انحراف ببرد و دلسوز مردم نیست، تصریح کرد: بیشتر مسئولان کشور درحال رفع مشکلات مردم هستند؛ نباید اجازه دهیم دشمن بذر ناامیدی را در کشور بنشاند و باید قبل از دشمن روایتگر باشیم چرا که روایت اول خیلی کارساز است.
 
شکارچی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه باید خود را در هر زمان سفیر انقلاب بداند، اظهار کرد: خبرنگار باید متناسب با نیاز انقلاب کار کند و جریان ساز باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امید و صبوری را به جامعه تزریق کنیم، افزود: مطالبه گری رسانه ها باید دل مردم را شاد کند و مسئولین را به تحرک وا دارد و دشمن را ناامید کند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند چرا که مقام معظم رهبری به درستی این مساله را بیان کردند.

شکارچی با بیان اینکه امروز در حوزه نظام و دفاعی توانمندی بالایی داریم وبه دستاورد عظیم دسترسی پیدا کردیم که برای دنیا حیرت آور است، گفت: این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی باید تبیین شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با عنوان اینکه باید عمق راهبردی به حوزه رسانه و خبرنگاری دهیم، اظهار کرد: رسانه و خبرنگار باید حقایق را کشف کند و هر مکتبی که ضد منافع ملی و مردم است باید از انتشار آن پرهیز کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴