یک تیم بدشانس و یک تیم خوش‌شانس؛

نساجی 1 - مس 1؛ تماشایی و جنجالی با آه و افسوس

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۶۳۸۰۶
حملات پیاپی مس در دقایق پایانی راهی به دروازه نساجی نیافت تا نهایتا این بازی با تساوی به اتمام برسد.
۰
plusresetminus
نساجی 1 - مس 1؛ تماشایی و جنجالی با آه و افسوس
به گزارش بلاغ، دیدار دو سرمربی جوان لیگ تماشایی و جذاب از کار درآمد. ابتدا نساجی در نیمه دوم با گل شیری از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد و در دقایق بعدی شیمبا بازی را مساوی کرد.البته مس در این بازی چندان خوش‌شانس نبود والا شاید می‌توانست با سه امتیاز به خانه برگردد.

نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، مصطفی جوادیان، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمد شریفی، علی شجاعی، صابر حردانی (72رضا جعفری)، کریم اسلامی (۸۷ متین کریم زاده)
سرمربی: حمید مطهری


مس رفسنجان:
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون سیلوا  (۶۵ سید مجید نصیری)، سیدمهدی حسینی،  فرشید باقری(۷۰ امید لطیفی)،حسن جعفری، میثم تیموری، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا، گادوین منشا
سرمربی: محمد ربیعی


شرح گل
نساجی یک - مس رفسنجان صفر (دقیقه 48): ارسال علی شجاعی در محوطه جریمه و سقوط کریم اسلامی در برخورد با شاهین توکلی باعث شد تا داور در صوت خودش بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. ایوب کلانتری را در اختیار حامد شیری گذاشت حامد شیری همچنان پنالتی زن اول شمالی ها باشد با اینکه حامد لک جهت پنالتی را درست تشخیص داد اما ضربه دقیق و به گوشه دروازه شیری این تیم را پیش انداخت.)

نساجی یک - مس رفسنجان یک (دقیقه ۵۸): ارسال خوب از سمت راست روی محوطه جریمه نساجی با ضربه سر خوب شیمبا از روی نقطه پنالتی و بین سه بازیکن تیم نساجی به گوشه دروازه فرستاد.

اتفاق ویژه:

 محمد ربیعی و کادرفنی مس به شدت به داوری مسایقه معترض بودند و عقیده داشتند گل نساجی در شرایطی به دست آمده که بازیکن این تیم در موقعیت آفساید بوده است.

عصر امروز و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و با سوت حمید حاجی ملک اولین رقابت تیم های نساجی مازندران و مس رفسنجان در فصل بیست و دوم لیگ برتر آغاز شد. شمالی ها که احتمالاً آخرین میزبانی خارج از خانه خود را برگزار می کردند با مربی جدید خود به دنبال کسب اولین سه امتیاز و ماجراجویی در فصل جدید بودند.

در سمت مقابل محمد ربیعی و شاگردانش با خریدهای خوب نیم‌فصل، رقیبی سرسخت برای هر تیمی به حساب می‌آمد. بازی در ابتدا با اینکه در اختیار تیم مس رفسنجان بود اما با خطر جدی روی دروازه طرفین همراه نبود اما هر چه دقایق بازی پیش رفت تغییرات تاکتیکی دو مربی خودش را بیشتر نشان داد و یخ بازی روی ضربه فنی علی شجاعی و برخورد آن با تیرک دروازه آب شد. بازی در نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم یک فوتبال کاملا متفاوت را با نیمه قبل شاهد بودیم. ابتدا نساجی روی هوشمندی خود توانست یک ضربه پنالتی را از مس کرمان بگیرد. در ادامه مس حملات خود را افزایش داد و موفق شد در کمتر از ده دقیقه گل نساجی را پاسخ دهد و بازی را به تساوی بکشاند. شیمبا با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حقیقی را تسلیم کرد. در ادامه توپ و میدان همچنان در اختیار مس رفسنجان بود و موفق شدند توپ را به تیرک دروازه نساجی بکوبد و چند مرتبه هم دروازه شمالی ها را به طور جدی تهدید کرد اما این توپها راه به جایی نبرد. بازی در نهایت با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴