کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات:

ولایت‌پذیری مهم‌ترین امتحان الهی است/ مسئولان ولایت‌مداری را در عمل ثابت کنند

22 مرداد 1401 ساعت 9:45

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:بزرگترین و سخت ترین امتحان، ولایت پذیری است، چرا که افراد زیادی دچار منیت شدند و این باعث سقوط آنها شد.


به گزارش بلاغ؛حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری در مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آمل اظهار کرد: سخت ترین امتحان، ولایت پذیری است، افراد زیادی دچار منیت شدند و این باعث سقوط آنها شد.

وی با بیان اینکه باید زمانشناس بود، عنوان کرد: باید در زمان دقیق وارد عمل شد، مانند اصحاب امام حسین (ع) در کربلا که به موقع وارد میدان شدند،در زمان فتنه 1388 شاهد بودیم مسؤولان و افراد خاص زیادی در زمانی که باید به میدان می‌آمدند سکوت اختیار کردند و بعدها اظهارنظر داشتند که دیگر کارساز نبود.

معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: به همین خاطر است که رهبرمعظم انقلاب به جهاد تبیین تاکید زیادی دارند و واجب فوری است.

وی با تاکید اینکه جهاد تبیین باعث می شود جریان کربلا تکرار نشود، تصریح کرد: قبل از واقعه عاشورا در ابتدا به تحریف جایگاه امام حسین (ع)پرداختند و مردم را اماده کردند
جهاد تبیین را وظیفه دانستند در کربلا همه دینشان اسلام بودند، اما فرزند پیامبر اسلام را شهید کردند.

این مسئول با اعلام اینکه مسؤولان باید ولایتمداری را در عمل اثبات کنند و نیت‌های خیر از شعار و حرف به عمل تبدیل شود، بیان کرد: خادمان دستگاه امام حسین(ع) دارای جایگاه بسیار والا هستند و باید قدر خود را بدانند.

شکریان به فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در روزهای سخت کرونا اشاره کرد و افزود:  جان خود را به کف گرفتند و به شستشو و غسل دادن بیمارانی که براثر کرونا جان خود را از دست دادن توسط روحانیون انجام شد و این اتفاق در روزهای رخ داد  که حتی خانواده بیماران کرونایی از عزیزان خود دوری می‌کردند و فوت شدگان کرونایی با آداب و آیین اسلامی خاک‌سپاری می‌شدند.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: این سازمان از ابتکارات حضرت امام راحل است و گفتمان سازی و فراگیری نهضت تبیین وظیفه اصلی این سازمان در سال جاری است.

وی با اظهار اینکه در هر دوره‌ای مأموریتی به تبلیغات اسلامی سپرده شد، افزود: با توجه به شرایط زمانه و میدان مأموریت اساسی و اختصاصی به سازمان تبلیغات اسلامی داده شده است.

شریف تبار یادآور شد: مرکز رصد و اتاق وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در استان شکل گرفت تا بتوایم زیست بوم‌های مختلف را در استان رصد کنیم و بتوانیم حرکت فرهنگی را متناسب با زیست بوم داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: تبلیغ مؤثر در راستای توسعه مخاطبان باید صورت گیرد ودر دوره جدید سازمان تبلیغات درپی توسعه مخاطبان است و آنچه امروز در جنگ تبلیغاتی، شناختی و ترکیبی لازم است اینکه از مقام خطابه به تخاطب برسیم و چهره به چهره با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم واین حرکت را با شبکه رهبری فرهنگی و شبکه امامت پیش می‌رویم.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام رمضانی تقدیر و حجت الاسلام سید مجید حسینی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی آمل معرفی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 463798

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463798/ولایت-پذیری-مهم-ترین-امتحان-الهی-مسئولان-ولایت-مداری-عمل-ثابت-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com