کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه آمل:

قدرت کشور به برکت خون شهداست

21 مرداد 1401 ساعت 17:34

امام جمعه آمل گفت:اگر امروز می توانیم ادعایی در دنیا داشته باشیم به برکت خون شهداست.


به گزارش بلاغ؛حجت اسلام سیدجلیل مرتضوی، در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به شرایط سخت کرونا اظهار کرد: بسیاری افراد به عنوان پرستار و خدمات در دوران سخت کرونا حضور داشتند و قراردادی بودند، اما امروز لغو قراراد شدند و برخی ها اخراج شدند، که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان وجود وحدت و همدلی در زمان کرونا، عنوان کرد: از آغازین کرونا تا امروز نهادها مافوق وظیفه خود عمل کردند، سپاه، بسیج، فرمانداری، شورای تامین همه با جان و دل برای رفع این مشکل قدم برداشتند.

امام جمعه آمل ادامه داد:  مصلی در چندین نوبت دست نیازمندان را گرفت و اولین مصلی بودیم با تمام ظرفیت برای واکسیناسیون اقدام کردیم و بیش از 500 میلیون تومان برای مصلی هزینه داشت و در حال حاضر نیز واکسیناسیون انجام می شود.

وی به روی کار آوردن داعش، طالبان اشاره کرد و افزود: با نگاه حکیمانه و دستور پیامبرگونه و با دفاع حرم ریشه داعش را در خاک سوریه دشمن را زمین گیر کنیم و این نشان از قدرت ایران است و اگر امروز می توانیم ادعای در دنیا داشته باشیم به برکت خون شهداست.

مرتضوی با تاکید سخنان  اخیر مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه ها، خاطرنشان کرد: بازگشت روحانیت به جامعه است، هرچند همیشه روحانیون از خدمات به جامعه غافل نبوده اند، تبیین رهبری این بستر را فراهم کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 463796

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463796/قدرت-کشور-برکت-خون-شهداست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com